New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7
  • Views Views: Views 526
Added to Calendar: 10-05-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    21
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Last edited:
image00004.webp

To kampe tilbage af sæsonen og vi topper ligaen med 2 points ned til FC Midtjylland.

Den første er mod Brøndby, der har et forår der aldrig rigtig kom i gang

Det har været svært at finde stabiliteten for Brøndby.

Form: 1🟢 1🟡 3 🔴

Vi har ikke været prangende, men vi er i front
Vores formkurve er heller ikke voldsomt imponerende:

Form: 1🟢 3🟡 1🔴

Som altid kan vi glemme formkurver, når det handler om kampe mod Brøndby. De kampe lever deres eget liv.

Når vi går på banen så ved vi hvordan FCMs kamp mod FCN er gået. Vi skal tilbage til 5. juli 2020 for at finde den sidste FCM sejr på udebane mod FCN - det er 10 kampe

pointudvikling.webp
tabel.webp

Hunger Games Odds GIF

Jeg har stemt uafgjort. Jeg tror at Brøndby på hjemmebane er lidt mere, end vi bare lige kører over. Jeg forestiller mig, at der er en vis hævntørst på pestegnen, så jeg tænker de kommer med fuld smadder.
Mit håb er, at Vestjylland IKKE vinder i Farum tidligere på dagen, så vi selv kan afgøre det på hjemmebane mod Viborg.

Men til den her kamp, tror jeg på en uafgjort. Isoleret set er et point i Brøndby også altid godkendt.

Jeg har kun deltaget i et fåtal af disse afstemninger i denne sæson, og da det går ganske fint indtil videre, så er jeg både bange for at jinxe, re-jinxe og meta-jinxe,
hvis jeg gør det nu.

Nøjes bare med at konstatere, at vi i de seneste år er blevet bedre til at spille i Brøndby.

Hvad?
Nu sidder jeg uge efter uge og laver afstemningen kun for din skyld

Last edited:
Hvis Viborg slår Sønderjyske fredag aften, så SKAL Brøndby slå os for at have en mulighed for bronzen. Og for Europa, hvis Farum får point.
Dét kan godt blive en interessant faktor i kampen.

Hvis Viborg vinder og Farum og Herning krydser - så kan hverken AGF eller Brøndby bruge uafgjort til noget på søndag...

Latest posts

Back