New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 293K
Interessant Bak Bak Bak Bak på TV2 ikke afviser et salg af Franculino måske først sker til vinter. Mon Franculino og agenten er med på den...

Han nævner i øvrigt også, de tog et strategisk valg i sommers og beholdte stjernerne for at få efter The Double, hvilket bare understreger, der er pres på Tullberg til pokalfinalen også selvom Bak garderede sig med, at de jo har haft en flot europæisk sæson.

Interessant Bak Bak Bak Bak på TV2 ikke afviser et salg af Franculino måske først sker til vinter. Mon Franculino og agenten er med på den...

Jeg ved ikke hvad Franculinos egne ambitioner er, men forhåbentlig kan han selv se, at han ikke er ligeså attraktiv mere.
De store klubber der givetvis har været interesseret i vinters, må være kommet på andre tanker i dag.

FCM håber naturligvis han blomstrer op igen i løbet af efteråret. Jeg er ikke så sikker.

AHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA!!!! 😂 😂

Tæt på 300 indlæg i en tråd, som ikke er kamptråd, om en kamp mellem to hold, der IKKE er AGF.
Det er det mærkeligste år som AGF fan nogensinde, vil jeg tro.

Og Viborg: FUCK YEAH!! Det er SÅ smukt, og det var faktisk også fortjent nok, at Viborg fik noget med. Hold kæft jeg fryder mig!
Viborg har været et godt hold for os at have med i ligaen i år. FCM har smidt 6 point imod dem, mens vi har scoret maximum. Så skal vi bare ikke smide guldet imod dem i sidste runde.

Jeg ved ikke hvad Franculinos egne ambitioner er, men forhåbentlig kan han selv se, at han ikke er ligeså attraktiv mere.

Sådan tror jeg ikke, de fleste elitesportsfolk tænker. Jeg tror, han vil tænke, han nemt kan finde fordomsstyrke og blive endnu bedre og sådan tror jeg også man er nød til at tænke.
Holger Rune har i hvert fald adskillige gange udtalt, målet og troen er han kommer tilbage og bliver en endnu bedre tennisspiller ovenpå hans frygtelige achillessene skade.

Sådan tror jeg ikke, de fleste elitesportsfolk tænker. Jeg tror, han vil tænke, han nemt kan finde fordomsstyrke og blive endnu bedre og sådan tror jeg også man er nød til at tænke.
Holger Rune har i hvert fald adskillige gange udtalt, målet og troen er han kommer tilbage og bliver en endnu bedre tennisspiller ovenpå hans frygtelige achillessene skade.

Det er også helt fair han tror på sig selv. Det kan også sagtens være han kommer tilbage.
Jeg kan bare ikke se, at han får de mest attraktive tilbud lige pt.
Hvis han bare vil til en bedre liga, så kan der selvfølgelig stadig været noget der er fristende i mindre klubber fra gode ligaer.
Transfersummen frister dog næppe FCM, så hvis de har lovet ham noget til sommer, så kan der godt blive drama i kulisen.

Jeg kan bare ikke se, at han får de mest attraktive tilbud lige pt.

Planen har været, han skal sælges til sommer og bryde 300 mio. grænsen men når Bak udtaler et salg måske først bliver til vinter, er det klart, de er bekymret for salgsprisen til sommer.

Transfersummen frister dog næppe FCM, så hvis de har lovet ham noget til sommer, så kan der godt blive drama i kulisen.

Det er lidt det, jeg har hørt. Han selv ville gerne være solgt i vinters men accepterede klubbens holdning. Det er jeg ikke sikker på, han vil til sommer.

Grundlæggende enig. Men hvis han har en god agent, så kan der også være et argument for ikke, at skifte til f.eks Premier League og endnu ikke være helt på toppen, at så kan endnu en halvsæson i Danmark med eoruopæisk fodbold give god mening.

Dog tror jeg han føler, at hans indflyvning til f.eks Premier League kommer via en klub på et lidt højere hylde end Danmark.

Men jeg er helt enig i, at Franculino er ligeså stensikker på han engang bliver en top angriber som han var før skaden.

Dog tror jeg, at hans indhop hvor han nærmest så halvskadet ud er noget der virkelig ikke har hjulpet FCM i forhold til agenten.

Grundlæggende enig. Men hvis han har en god agent, så kan der også være et argument for ikke, at skifte til f.eks Premier League og endnu ikke være helt på toppen, at så kan endnu en halvsæson i Danmark med eoruopæisk fodbold give god mening.

Med den risiko der kommer følgeskader. Nu har vi lige få oplyst Yakub var tæt på et stort skifte inden skrækskaden og det er den risiko Franculino tager ved at vente.

Der er himmelvid forskel på måske på at kan sikre sig selv for livet med en PL løn som måske aldrig kommer igen og så ende i en fransk midterklub.

Det er jo alt for sindssygt, det her!!!

Først får vi en forløsende sejr i det ‘95 minut - 24 timer senere tager Viborg point fra FCM efter to mål af en tidligere GF’er. Væk mig når drømmen er overstået.

Og det kan meget vel være, at jeg vågner igen om 6 dage, hvis FCM vinder på plastik og vi ikke gør i Brøndby… men ligegyldigt hvad der sker, så vil vi være i spil til mesterskabet, når vi møder Viborg om to uger. Det er sgu crazy!

Det er virkelig ærgerligt at FCN mangler Lind. Selvom han ikke scorer, så tager det noget af modstandernes pres, at de kan slå den langt på ham, og så vinde anden boldene. Ligesom Viborg gjorde med Dorian i dag.

Latest posts

Back