New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 34
  • Views Views: Views 2K
Added to Calendar: 10-05-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    36
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00
Jeg føler mig af en eller anden grund helt sikker på, at vi bliver mestre, hvis vi vinder denne kamp.
Kan ikke rigtigt se FCM få noget med fra plastichelvedet i nord mod et FCN der næsten kan sikre bronze og gå i Europa med en sejr.

Problemet er mest fejringen bagefter. Spillerbussen er først tilbage på Fredensvang omkring midnat ...
Og hvor skal man se kampen, hvis man ikke tør tage til Brøndby (hvor der vel også er udsolgt nu)?!
Vi bliver nødt til at planlægge efter alle scenarier!

Blandt andet en alt for sen ankomst til Aarhus for spillere og fans med billet til kampen.

Kan I love at holde dampen oppe og øllene kolde til efter midnat?

Men vises den i Tivoli Friheden - jeg ser det ikke noget sted?
På Frihedens hjemmeside er der kun en koncert med Stig Rossen, hvilket jeg finder upassende grænsende til det ondskabsfulde.

Stig Rossen & Vennerne spiller Bamses Venner covers, så jeg ser ikke nogen konflikt med, at der også bliver Hviii' fest i tivoli.
Tværtom - ingen GF fest uden Vimmersvej.

Teoretisk set ja. Men erfaringen viser, at man ikke skal give FCM en lillefinger til sidst.
Jeg tror FCM er noget større favoritter mod Brøndby, end vi er mod et meget velspillende Viborg-hold.
Kommer meget an på hvor meget Viborg har at spille for. Kan de ikke nå bronzen er der nok en meget stor del af de danske spillere, som ikke har den store motivation for at sende mesterskabet til Ikast. Tværtimod.

Der var i øvrigt udsolgt på MEGET kort tid..
Kunne Brøndby ikke være så gæstfri, at de flyttede dem med billet ved siden af udeafsnittet til Sydsiden Øvre, mod at AGF kunne få et udvidet Away-afsnit?
Jeg synes da at AGF til tider er gået langt for at vise “good hosting” for Brøndby tidligere?
Det må de jo ikke? Sydsiden Øvre er jo lukket til kampen, og hvorfor skulle Brøndby dog vælge at lukke ekstra AGF fans ind fremfor deres egne, som de sagtens kan sælge ud?

Kommer meget an på hvor meget Viborg har at spille for. Kan de ikke nå bronzen er der nok en meget stor del af de danske spillere, som ikke har den store motivation for at sende mesterskabet til Ikast. Tværtimod.
Ja, vi er meget klogere på scenarierne efter denne runde.
Jeg regner med at Viborg slår Haderslev hjemme fredag aften, og så er de 100% i spil til bronzen i sidste runde uanset resultatet søndag i Farum.
I så tilfælde vil de være topmotiverede mod os.

Ha ha - ser først denne post nu.

Jeg har faktisk tidligere haft mulighed for at komme til koncert med Stig Rossen, men den dag prioriterede jeg at fjerne min egen blindtarm med en rusten hækkesaks. Dog ... For et storskærmsarrangement står jeg gerne skråleriet igennem først.
Stiv frossen er god live, hvis man er til sådan noget!

Jeg føler mig af en eller anden grund helt sikker på, at vi bliver mestre, hvis vi vinder denne kamp.
Kan ikke rigtigt se FCM få noget med fra plastichelvedet i nord mod et FCN der næsten kan sikre bronze og gå i Europa med en sejr.

Problemet er mest fejringen bagefter. Spillerbussen er først tilbage på Fredensvang omkring midnat ...
Og hvor skal man se kampen, hvis man ikke tør tage til Brøndby (hvor der vel også er udsolgt nu)?!
Håber agf arrangere storskærm

Latest posts

Back