New posts

Hvor langt når AGF i Europa?

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 25
  • Views Views: Views 946

Hvor tror du AGF ender henne i europæisk fodbold i starten af sæsonen?

• Champions League ligaspillet

• Europa League ligaspillet

• Conference League ligaspillet

• Taber alle 3 kval-kampe, og dermed ingen ligaspil for os

Results are only viewable after voting.
1) vi drømmer om at bygge et hold til europæisk gruppespil, og det er en ambition for mange år frem. Vi bygger topklasse stadion, træningsrammer og akademi til at indfri dette.
2) vi vil bygge et hold til at spille med i toppen af ligaen hver år
At melde sådan der ud - især i AGF - er sgu at sætte sig selv op til massiv latterliggørelse lige om lidt.
Bare tænk på, hvordan debatten herinde har raset i forhold til de udmeldinger om at vinde trofæer inden for en årrække, som ikke blev opfyldt.
Det vil give positiv opmærksomhed, måske, her og nu, men potentielt meget negativ opmærksomhed lige om lidt.

Lad os anerkende, at vi står overfor en svær sæson og en svær opgave at komme i gruppespil, men at vi så sandelig har tænkt os at lande så højt som muligt i alle turneringer.
Enig, det er en præmis. Ligesom FCM muligvis står uden deres tre bedste offensive spillere.

Sportsligt, så tror jeg "sagtens" vi kan erstatte Beijmo
Jeg var allerede tidligt i foråret ude med en tilsvarende melding; at jeg hellere ville beholde Kahl, fordi han er venstrebenet og essentiel for vores opspil. Beijmo bliver et tab på personligheden, men spillemæssigt tænker jeg, at han er til at erstatte. SÅ er han heller ikke bedre.

Lad os anerkende, at vi står overfor en svær sæson og en svær opgave at komme i gruppespil, men at vi så sandelig har tænkt os at lande så højt som muligt i alle turneringer.
Hvis vi kan komme i et europæisk gruppespil samtidig med at vi holder os i top 6 i efteråret og så række ud efter medaljer i løbet af foråret, så vil jeg godt kalde den kommende sæson for en bragende succes.

Især de første tre måneder kan godt blive rigtigt svære med europæiske kampe og et hold som delvist skal spilles sammen igen.

Latest posts

Back