New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 730
  • Views Views: Views 45K
De forsvarende mestre plejer at spille med DBU-logoet på trøjen som tegn her på (som delt af XYZ også), og det er så det, man kan tilkøbe sin spillertrøje, ligesom man har plejet at kunne tilkøbe superliga-mærker som en ekstra ting.
I Italien spiller mestrene f eks også altid med scudettoen på trøjen i den følgende sæson, og lignende findes garanteret i flere lande også.

Der er selvfølgelig et mersalgspotentiale her, men jeg synes personligt, det burde være en inkluderet del af den her trøje, fordi det markerer den sjældne begivenhed.

Mon man kan få Mesterskabslogoet UDEN man også skal have 3F superliga logoet på ærmet?
Er det fordi, du synes at det her er for meget.?
Jeg synes egentlig de har imødekommet meget godt, at det ikke behøver være en halv-stor gummi patch på ærmet længere, men sagtens kan løses mere elegant og diskret i seneste version.

Jeg tror sågar du rimelig nemt kan sætte en hårtørrer på og liste "3F" af igen, hvis det er det, det er problemet.

Attachments

• IMG_0807.webp
    IMG_0807.webp
    1.7 MB · Views: 0
Er det fordi, du synes at det her er for meget.?
Jeg synes egentlig de har imødekommet meget godt, at det ikke behøver være en halv-stor gummi patch på ærmet længere, men sagtens kan løses mere elegant og diskret i seneste version.

Jeg tror sågar du rimelig nemt kan sætte en hårtørrer på og liste "3F" af igen, hvis det er det, det er problemet.
Ja ok, det er faktisk ikke så galt...troede netop det var det der store blå mærke der sad på.

Latest posts

Back