New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 134K
Den store underholdningstråd
Hvis vi vil film til livs - eller gør det meget mindre attraktivt, skal sådan en case jo give Wass et par dage. Det er jo til grin, at man kan få gult for tjatte til bolden, men ingen ting for at forsøge at fremprovokere et rædt kort med film.
absolut enig, det burde give en kæmpe straf, både karantænedage(i flertal) og en bøde, hvis der ellers er mulighed for det i lovgivning og fodboldregler

absolut enig, det burde give en kæmpe straf, både karantænedage(i flertal) og en bøde, hvis der ellers er mulighed for det i lovgivning og fodboldregler
Jeg tænker dog også at de danske dommere kommer til at bemærke Wass’ opførsel, og bliver særligt opmærksomme på kun at dømme til hans fordel, hvis de rent faktisk kan se en forseelse imod ham og ikke bare fordi han ikke kan holde sig på benene.

De er da vist mere pressede end de vil medgive officielt :ROFLMAO:

Tænker de bruger tiden bedre på at retouchere nogle billeder af vores kampe, så man hverken kan se AGF spillertrøjer eller fans på stadion.

Hold op det bliver sjovt, hvis de ender uden noget som helst i denne sæson. De troede de skulle have to-tre titler men det begynder at snerpe til og derfor tager de retorikken op til næste niveau. En ting er Tullberg og hans evige svadaer om han bliver snydt men det gennemsyrer tilsyneladende organisationen.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over, hvad FCM bør eller ikke bør reagere på.

Men jeg hørte også Troels Henriksens afsnit og jeg tænkte altså 'stop nu dig selv' et par gange undervejs. Både ift. (1) hans underlige dobbeltbudskab om, at AGF burde gøre det samme som FCM (f.eks. sende NP til Portugal), men at det i øvrigt burde være forbudt og at der er alt for lidt journalistisk fokus på doping i fodbold og (2) hans på-kanten-til-opfordrende fabulering over, hvad man kan tillade sig at råbe på stadion ad f.eks. Simsir.

Jeg synes det er ok med en diskussion af, hvor grænsen går mellem god fanlir og ikke-ok ringeagt. Det er jo det felt klubberne slal navigere i ift. hvem der skal have karantæne osv. Men TH formår for mig at se ikke at balancere den særligt godt pga. hans meget åbenlyse følelsesmæssige involvering, f.eks. i den omtalte karikatur af Steinlein (som faktisk er ret sjov).

Ved nærmere eftertanke tror jeg, at havde jeg (gud forbyde) været kommunikationsansvarlig på heden, så ville jeg have ladet den fare som et gylp fra et enmandsforetagende, der kan ignoreres.

/W

PS: jeg kan faktisk i øvrigt og generelt godt lide TH's ret direkte stil og hører de fleste afsnit.

En ting er Tullberg og hans evige svadaer om han bliver snydt men det gennemsyrer tilsyneladende organisationen.

Han er et spejl af klubben længere er den ikke for mig og derfor jeg slet ikke er overbevist om, de i ledelsen er synderlig utilfreds med hans ageren, som andre spekulerer i.
Jeg tror, det er en helt bevidst mediestrategi. Bare se i denne her sæson hvor vi pga. spillet og resultaterne har fået massiv medieomtale mens FCMs egen europæiske kampagne slet ikke bliver omtalt så massivt, derfor tror jeg, de har hevet deres gamle playbook frem og selv fodrer omtalen.
Alle taler om Tudberg og dermed har vi alle en holdning til klubben (selvom mange påstår de er ligeglade med FCM).

Men jeg hørte også Troels Henriksens afsnit og jeg tænkte altså 'stop nu dig selv' et par gange undervejs. Både ift. (1) hans underlige dobbeltbudskab om, at AGF burde gøre det samme som FCM (f.eks. sende NP til Portugal), men at det i øvrigt burde være forbudt og at der er alt for lidt journalistisk fokus på doping i fodbold og (2) hans på-kanten-til-opfordrende fabulering over, hvad man kan tillade sig at råbe på stadion ad f.eks. Simsir.

PS: jeg kan faktisk i øvrigt og generelt godt lide TH's ret direkte stil og hører de fleste afsnit.

Jeg hører den som regel og syntes han bringer nogle andre pointer end de andre podcast. Til gengæld spolede jeg i ovenstående som var for uinteressant for mig som fan af AGF. Den kørte lidt ud af en tangent som jeg husker det.

Ved nærmere eftertanke tror jeg, at havde jeg (gud forbyde) været kommunikationsansvarlig på heden, så ville jeg have ladet den fare som et gylp fra et enmandsforetagende, der kan ignoreres.

Jeg tænker ikke han har særlig mange lyttere endnu men kan tage fejl. Havde nok ladet denne gå sin gang - talt med ham på et tidspunkt og nævnt man syntes den var lidt uhensigtsmæssig. Det havde været en elegant løsning.
Helt overordnet bunder det vel i, at de begynder at se AGF som en større og større konkurrent og selv savner fokus fra medierne.

Alle taler om Tudberg og dermed har vi alle en holdning til klubben (selvom mange påstår de er ligeglade med FCM).
Jeg er principielt ligeglad med FCM kombineret med at jeg hader dem vel mest af alle i denne sæson.
Fodboldfølelser er ikke logiske.
Jeg synes oprigtigt at de er en irrelevant plastikklub.
Jeg afskyr bare alt ved dem: deres skabelse, deres ageren, deres spillestil (ligaens næstdyreste trup, og de spiller som Horsens under Bo Henriksen, bare grimmere), deres måde at kommunikere på og det latterlige plastik-ulvehyl når de scorer på hjemmebane. Mage til vammel-amerikansk tiltag skal man fandeme lede længe efter. Selv ikke FCK bruger et løvebrøl i Parken, når de scorer! Og de er da ellers også så rigeligt en plastik-fusions-aktieselskab-klub...

Latest posts

Back