New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 156K
Benene var der nok bare ikke da det kom til stykket. Generelt har han jo virket noget under normalt niveau det meste af Vueltaen. I normal tour-form havde han vel ført med over fem minutter nu.

Jamen det er jo nok rigtigt, og det er gamet. Men så forstår jeg ikke helt at Tulett skulle smadre sådan til den at det satte både Kuss og Jorgensson. Men jeg er jo heller ikke DS eller andet end simpelt motionist 😁

Han er slet ikke god nok til at angribe lige nu.

Hindley ser stærkest ud imø, men han er for langt bagud til at vinde og bør tabe yderligere i morgen.
Som Jeg ser det kan Almeida ikke køre fra Jonas opad, men hvis han kører en vild ITT kan han måske næsten true trøjen.
Det havde været fint med et Jonas angreb i dag 30 sekunder og så var det hans Vuelta

Som Jeg ser det kan Almeida ikke køre fra Jonas opad, men hvis han kører en vild ITT kan han måske næsten true trøjen.
Det havde været fint med et Jonas angreb i dag 30 sekunder og så var det hans Vuelta
De to ting kan begge være og er sande på samme tid.

TT bliver meget interessant. Jeg tror på, at vi får nogle navne at se i top 10, som folk måske ikke kender så godt., og så tror jeg meget på Alec Segaert.

Jamen det er jo nok rigtigt, og det er gamet. Men så forstår jeg ikke helt at Tulett skulle smadre sådan til den at det satte både Kuss og Jorgensson. Men jeg er jo heller ikke DS eller andet end simpelt motionist 😁

Tulett fik jo sat Almeida af - hvor Jonas hang i. Men Almeida kom så tilbage til fronten. Men lige der var hele løbet da meget tæt på en afgørelse

Forstår ikke helt den der enorme tro der er på at Almeida kører fra Vingegaard på TTen? (også før forkortelsen) De er vel meget tætte, og Jonas har kørt 1! dårlig enkelstart i år. Der taber han 7 sekunder til Almeida.

Inden forkortelsen sagde jeg maks 15 sekunder den ene eller anden vej. Nu er det vel omkring 6-7 stykker.
(Mig gæt :) )

Forstår ikke helt den der enorme tro der er på at Almeida kører fra Vingegaard på TTen? (også før forkortelsen) De er vel meget tætte, og Jonas har kørt 1! dårlig enkelstart i år. Der taber han 7 sekunder til Almeida.

Inden forkortelsen sagde jeg maks 15 sekunder den ene eller anden vej. Nu er det vel omkring 6-7 stykker.
Almeida slog Vinge med 30+ sekunder på en nærmest identisk enkeltstart for et par år siden i Vueltaen.

Almeida slog Vinge med 30+ sekunder på en nærmest identisk enkeltstart for et par år siden i Vueltaen.

Jo jo, et par år siden... :)

I år mellme de to
Touren 5 Etape 33km realtivt flad.. Almeida slår Vingegaard med 7 sekunder
Algave 5.ETape 19,6km, flad med stigning til sidst.. Vingaard slår Alemida med 30 sekunder

2024 mellme de to
Touren 21.Etape 33,7km, Bjerg midt på. Vingegaard slår Almeida med 1,15
Touren 7. Etape 25,3km, Bakke midt på. Vingegaard slår Almeida med 20 sekunder

2023 mellem de to
Vuelta 10 etape. 25,8 kilometer, Flad.. Alemida slår Vingegaard med 28 sekunder

Det er ikke tit de har kørt imod hinanden, men jeg ser ikke noget der entydigt siger at Almeida bare lige slår Vingegaard. Ikke at han ikke måske gør det, men med 50 sekunder? (også før forkortelsen) har jeg bare meget svært ved at se.

tjah, det har du nok ret i
50 sek ville nok være for meget at hente.
Almeida er bare super god til at pace sig selv, men både ham og Jonas har set lidt kogte ud de sidste par dage.

Der var Vingegaard syg, så lidt svært at udlede det store af den.

Normalt vil jeg nok sige at Vingegaard er den bedst TT-rytter af de to, men i dag afhænger det nok mest af, hvem der er mindst træt. I går så Almeida helt færdig ud, men Vingegaard ligner jo også en der kører på dampene.

Under alle omstændigheder er enkeltstarten nok for kort til de store forskelle, men mit gæt er, at Vingegaard tager 5-10 sekunder på Almeida.

Latest posts

Back