New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 68K
Cykling
Hvornår har Vingegaard nogensinde præsteret en sæson, der bare er i nærheden af den, Pogacar præsterede sidste år? Hvornår har Vingegaard nogensinde været på et niveau, hvor det var givet, at han ville smadre hele feltet i hvert eneste løb, han stillede op i fra marts til oktober?
Alt afhængigt af øjnene, der ser - og der må Rastas øjne være anderledes end alle andres 😅

Så der kommer ikke noget bud på en sæson fra dig? I så fald, I rest my case.
Hvilken case?

Du ved godt, jeg mener, at Pogi bare er den bedste nogensinde. Det må da være muligt at snakke om løbet uden hele tiden at vende tilbage til doping. Jeg er med på at nogle er frustrerende over suveræniteten, men altså ... Løbet, for filan.

Lad os se, hvad Cort kan udrette i Italien i dag. Han har ikke set god ud hidtil. Og så må de gerne lige lappe Jonas sammen asap. Han så skrøbelig ud i forvejen.

Hvilken case?

Du ved godt, jeg mener, at Pogi bare er den bedste nogensinde. Det må da være muligt at snakke om løbet uden hele tiden at vende tilbage til doping. Jeg er med på at nogle er frustrerende over suveræniteten, men altså ... Løbet, for filan.

Den case, hvor jeg skrev, at Pogacar var på et niveau som Vingegaard aldrig har været i nærheden på tværs af en hel sæson. Den case, hvor du kraftigt indikerede, at du var uenig, uden at du kan bakke det op.

Jeg er helt med på, at du er kæmpe Pogacar fanboy. Det står dig frit for ikke at deltage i diskussioner om ham. Men hvis du skal deltage, er det altså federe, hvis du bakker dine one liners op med argumentation.

Bemærk iøvrigt, at jeg ikke nævner doping eller snyd. Jeg forsøger faktisk bare at forholde mig til niveauforskellen. Så kan hver enkelt læse doping eller marginal gains ind i det.

Den case, hvor jeg skrev, at Pogacar var på et niveau som Vingegaard aldrig har været i nærheden på tværs af en hel sæson. Den case, hvor du kraftigt indikerede, at du var uenig, uden at du kan bakke det op.

Jeg er helt med på, at du er kæmpe Pogacar fanboy. Det står dig frit for ikke at deltage i diskussioner om ham. Men hvis du skal deltage, er det altså federe, hvis du bakker dine one liners op med argumentation.

Bemærk iøvrigt, at jeg ikke nævner doping eller snyd. Jeg forsøger faktisk bare at forholde mig til niveauforskellen. Så kan hver enkelt læse doping eller marginal gains ind i det.
Ok nu synes jeg, du optrapper uden grund. Jeg skal slet ikke argumentere for noget, for bevisbyrden ligger hos anklageren. Jeg har altid sagt, atå Pogi er den bedste nogensinde. Hvis han er det, er det al forklaring, du behøver. Hvis ikke den præmis kan accepteres, er der vel ingen grund til at skændes 🤷🏼‍♂️

Jeg prøver egentlig bare at nyde cykling og sludre lidt om det i mellemtiden. Kom nu 😁

Stor flovmand til feltet i Italien, mens Mads stensikkert'ish tog en seværdig sidevindssejr i Frankrig. Fede løb efterhånden.

Ok nu synes jeg, du optrapper uden grund. Jeg skal slet ikke argumentere for noget, for bevisbyrden ligger hos anklageren. Jeg har altid sagt, atå Pogi er den bedste nogensinde. Hvis han er det, er det al forklaring, du behøver. Hvis ikke den præmis kan accepteres, er der vel ingen grund til at skændes 🤷🏼‍♂️

Altså nu er det jo teknisk set dig, der ‘anklager’ mig for at være fejl på den i forhold til, at Vingegaard aldrig har præsteret noget, der på tværs af en sæson, ligner det, Pogacar præsterede sidste sæson.

Jeg gentager lige, at jeg faktisk ikke anklager Pogacar for at snyde.

Men fair nok. Det var ikke ment som en optrapning, men som en udfordring af din oneliner. Vi parkerer den ved, at dine øjne ser noget, vores andres øjne ikke ser.

Men jeg vil oprigtigt kraftigt opfordre dig til ikke at gå ind i diskussioner om Pogacar, hvis du ikke gider dem alligevel. Jeg tænker ikke, de kommer til at stoppe, bare fordi du elsker manden.

Sidevind - jeg elsker det😍😍

Det straffer dem der sidder og sover i timen og giver liv til en flad etape. Jeg er kæmpe fan.

Fik desværre ikke starten med som jeg syntes er noget af det fedeste - den der armlægning mellem grupperne og placeringsevnen er altafgørende😀
Tror slet ikke den var med i tv-dækningen. Etapen var jo kortet meget af og Visma havde åbenbart bare trådt pedalen i bund hen over toppen på den eneste stigning.

Men spurten blev noget tættere end forventet. Havde troet Mads ville tage den med et par længder efter Schachman brændte sig selv af. Men Tarling er åbenbart - ligesom Ganna - overraskende hurtig på stregen. Og så havde de nok totalt kolde ben alle sammen.

Altså nu er det jo teknisk set dig, der ‘anklager’ mig for at være fejl på den i forhold til, at Vingegaard aldrig har præsteret noget, der på tværs af en sæson, ligner det, Pogacar præsterede sidste sæson.

Jeg gentager lige, at jeg faktisk ikke anklager Pogacar for at snyde.

Men fair nok. Det var ikke ment som en optrapning, men som en udfordring af din oneliner. Vi parkerer den ved, at dine øjne ser noget, vores andres øjne ikke ser.

Men jeg vil oprigtigt kraftigt opfordre dig til ikke at gå ind i diskussioner om Pogacar, hvis du ikke gider dem alligevel. Jeg tænker ikke, de kommer til at stoppe, bare fordi du elsker manden.
Hey, fair game. Jeg opfatter den seneste debat som en stor anklage, men hvis du ikke har ment det sådan, så er det selvfølgelig en beklagelig antagelse herfra.

Nej, du har nok ret. Jeg ville gerne snakke om meta-debatten, men så bliver det måske også en tand for spacy 🥴

Men jeg skal muligvis også lige affinde mig med, at debatten i cykeltråden bare går i den retning.

Hey, fair game. Jeg opfatter den seneste debat som en stor anklage, men hvis du ikke har ment det sådan, så er det selvfølgelig en beklagelig antagelse herfra.

Altså du ved jo, hvad jeg tror og mener😉Men jeg prøver at holde den del ude og kun debatere det, vi rent faktisk ved. Jeg forsøger at forholde mig til, at det er utroligt, men ikke hvordan det kan lade sig gøre. I det lys havde jeg troet, det var relativt let at blive enige om, at Vingegaard ikke når Pogacar til sokkeholderne.

Men fair nok. Jeg kan godt følge, hvorfor mind indlæg kan læses som en kritik af dig. Det var faktisk ikke meningen.

Altså du ved jo, hvad jeg tror og mener😉Men jeg prøver at holde den del ude og kun debatere det, vi rent faktisk ved. Jeg forsøger at forholde mig til, at det er utroligt, men ikke hvordan det kan lade sig gøre. I det lys havde jeg troet, det var relativt let at blive enige om, at Vingegaard ikke når Pogacar til sokkeholderne.

Men fair nok. Jeg kan godt følge, hvorfor mind indlæg kan læses som en kritik af dig. Det var faktisk ikke meningen.
To trælse etaper i morgen. Hvad siger mavefornemmelsen? Ayuso ligner en mand, der er ude efter blod i Tirreno.

Skjelmose styrtede desværre hårdt med hovedet i asfalten tidligere. Til gengæld kører Mads som død og helvede og har netop sat Almeida på slutstigningen! Please ingen skader i år. Jeg tror på ham!

Han er sluppet uden brud. Der er ingen meldinger omkring eventuelle slag til hovedet, men forhåbentlig har hjælmen gjort sit arbejde.

Det er alligevel træls, at vi har to kandidater til podiet, og de begge udgår på styrt.

Oven på elendigheden i Vejle er det vist på sin plads at kippe på hatten for Mads P, der nappede pointtrøjen i løbet mod solen.

Med de klatreben og den form, han har vist i løbet, ligner han en rytter, der kan nappe et af de næste tre monumenter, hvis tingene flasker sig.

Jeg er spændt på San Remo. Mads ligner en rytter, der kan sidde med op over med lidt større overskud end sidste år, og så vil han være en af de hurtigste i en finale.

Oven på elendigheden i Vejle er det vist på sin plads at kippe på hatten for Mads P, der nappede pointtrøjen i løbet mod solen.

Med de klatreben og den form, han har vist i løbet, ligner han en rytter, der kan nappe et af de næste tre monumenter, hvis tingene flasker sig.

Jeg er spændt på San Remo. Mads ligner en rytter, der kan sidde med op over med lidt større overskud end sidste år, og så vil han være en af de hurtigste i en finale.
Fed etape. Nice-afslutningen skuffer aldrig!

Odds på Mads Sanremo er gennem løbet faldet fra 30 til nu 6. Med rette. Nu skal der en stor sejr på bordet!

Back