Football is back! Bliver en pisse svær kamp, AJ har nu en gylden mulighed for at spille sig tæt på holdet i de næste par kampe. Lad os håbe han griber den.
Derudover håber jeg vi går offensivt til værks, det er der vores styrker er. Bech kunne passende træde i karakter som 9’er og Jørgensen som 10’er.
Ville gerne have Arnstad og Bech på 10erne. Synes de fungerer klart bedst der - deres styrker er endnu ikke kommet frem på hhv 8er og 9er - men det kan jo komme (gerne i dag )
Ja ... men Anderson er bare et mareridt for de fleste defensive organisationer. Han afslutninger er/var sløje men han skaber uro og muligheder hvor han er. Mod Union var han også en af dem der kunne udfordre dem.
Traf Dalsgaard udenfor stadion og spurgte, om han starter inde. “Ha ha, nej jeg tager den fra tribunen”, svarede han med sin lille søn ved hånden. Jeg takkede for indsatsen - han smilede og takkede for festen.
Den hvide trøje klæder ham stadigvæk
Traf Dalsgaard udenfor stadion og spurgte, om han starter inde. “Ha ha, nej jeg tager den fra tribunen”, svarede han med sin lille søn ved hånden. Jeg takkede for indsatsen - han smilede og takkede for festen.
Den hvide trøje klæder ham stadigvæk
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.