...er der ingen, der tænker, at vores polske ven er ret god til at læse danske artikler... ved godt at Google translate eksisterer. Men kunne han ikke lige så godt være en hest i forklædning?
...er der ingen, der tænker, at vores polske ven er ret god til at læse danske artikler... ved godt at Google translate eksisterer. Men kunne han ikke lige så godt være en hest i forklædning?
Har lidt svært ved at se, hvorfor en Randers-fan skulle udgive sig for at være Lech Poznan-fan, og så skrive herinde...?
Desuden er der vel ikke nogle indikationer herpå. Brugeren virker til at have en dybdegående viden om Lech Poznan og nogle gode argumenter for, hvorfor de er favoritter.
Jeg ville hellere få plads til Yakob end Jørgensen, hvis det var mit valg. Men Yakob er lidt mere svingende i sit spil og man forventer åbenbart meget af Jørgensen. Den kan jeg godt købe, men igen er jeg enig med Anders Bjerre: jeg vil se det i en pointkamp først.
Jeg ville hellere få plads til Yakob end Jørgensen, hvis det var mit valg. Men Yakob er lidt mere svingende i sit spil og man forventer åbenbart meget af Jørgensen. Den kan jeg godt købe, men igen er jeg enig med Anders Bjerre: jeg vil se det i en pointkamp først.
Ja, en startopstilling med Arnstad tilbage centralt antyder at vi griber det forsigtigt an fra start. Men må næsten formode at Vi på et tidspunkt kommer til at spille med Yakob på midten og Arnstad som 10'er.
Jeg begynder så småt at få mega nerver på nu kan jeg mærke.
Det er satme en vigtig kamp den her og vel nok den største kamp jeg har været med til.
P pladserne er fyldt med polske fans og det er så fedt at se.
KOM SÅ FOR SATAN DE HVIEE!!!
We're playing with the same squad that won the Super Cup. Many of us (myself included) are complaining about the play of right-back Pereira, who is very useful in attack (usually making a lot of accurate crosses into the box), but has some weaker moments in defense. This would mean we want to play attacking football.
Ville gerne have Arnstad og Bech på 10erne. Synes de fungerer klart bedst der - deres styrker er endnu ikke kommet frem på hhv 8er og 9er - men det kan jo komme (gerne i dag )
We're playing with the same squad that won the Super Cup. Many of us (myself included) are complaining about the play of right-back Pereira, who is very useful in attack (usually making a lot of accurate crosses into the box), but has some weaker moments in defense. This would mean we want to play attacking football.
That should make for an interesting matchup with our left wingback Frederik Emmery who is also a bit weak defensively but a very talented dribbler with the ball.
That should make for an interesting matchup with our left wingback Frederik Emmery who is also a bit weak defensively but a very talented dribbler with the ball.
Pereira can't dribble; he's more likely to trip over his own feet. But he'll make one or two plays a game where he just needs to add a foot and it's a goal.
We have a homegrown player, Robert Gumny, who returned to our team after a five-year stint in the Bundesliga. We prefer him in the squad, but Papa Niels is adamant.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.