New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 445K
Transfervindue Sommer 2026
Han og hans familie mangler ihvertfald ikke noget.
Desuden er selskabets regnskaber og ejerkreds ret nemme at finde hvis man kender det amerikanske system.
Men jo Janteloven lever, trives og har det ræddi, ræddi godt.
Hvad har janteloven med det at gøre. Sikke en omgang vrøvl. Janteloven findes måske også i de udenlandske artikler jeg har læst om det gennem tiden? Men Thumbs up til dig for din berigende kommentar.

Hvem hvad det nu herinde, der råbte højt “nej tak” til Uhre (og stod relativt alene med det standpunkt)? Han har jo fået ret, må man sige.
Den tager jeg gerne æren for, omend jeg givetvis var lidt mere spids i min afvisning af den elendige knoldesparker end blot "nej tak".

H
Har fra to venner, der burde være nogenlunde velinformeret, fået at vide at AGF - sammen med OB - kigger på Jacob Rasmussen, der ikke er slået igennem i Tyskland.

Aner ikke hvor meget der er i det, men kunne godt se ham dække både Tingager og Kahls rolle.
He he var det Troels Bech eller CV der hentede ham til Brøndby, og nu kæmper de måske begge om hans gunst.

Har fra to venner, der burde være nogenlunde velinformeret, fået at vide at AGF - sammen med OB - kigger på Jacob Rasmussen, der ikke er slået igennem i Tyskland.

Aner ikke hvor meget der er i det, men kunne godt se ham dække både Tingager og Kahls rolle.
Spændende rygte. Det lyder som en rigtig CV-handel. Rasmussen havde spillet 90 min i 8 kampe i streg, inden han så åbenbart overhovedet ikke spillede i sidste kamp, på trods af at det var 4 x 30 min. Det kunne da godt lugte lidt af, at han måske er på vej væk.

Daghim salget var nok ikke sket med klubbens nuværende økonomi og status. Dengang var det nødvendigt men i dag håber jeg, der er mere is i maven. Kigger på CV og Emmery.
Nej, vi sælger næppe Emmery eller Bogere til 3 mio. Men Daghim spillede jo heller ikke meget på holdet, da han blev solgt. Vi kunne godt have brugt ham nu!

Nej, vi sælger næppe Emmery eller Bogere til 3 mio. Men Daghim spillede jo heller ikke meget på holdet, da han blev solgt. Vi kunne godt have brugt ham nu!
At han ikke spillede så meget, var næppe grunden til han blev solgt. Han var irc kun 17 år og buddet var for os stort - var det ikke omkring 20 mio? - men i dag burde det ikke være stort nok.

Latest posts

Back