New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 343K
Talentarbejdet i AGF
Ja det lyder liiiiidt for fantastisk, mon ikke det er det største talent siden krydsermissilet der menes? ;)

(Ellers er det da en temmelig historieløs udtalelse)
Bemærkningen om "(siden fusionen)" er nok sigende, for fusionen skete en håndfuld år *efter* krydsermissilet havde forladt AGF, og vel sagtens endnu flere år siden, denne havde været et talent.

Det største lokale talent i 10-15 år lyder i øvrigt vældigt lovende.

Det største lokale talent i 10-15 år lyder i øvrigt vældigt lovende.

Jeg vil godt trække lidt i land.

Som jeg har nævnt før, er min eks bestyrelsesmedlem i amatørafdelingen og jeg bad hende om lave lidt research på ham.

Han betragtes som et stort talent og spiller beskrivelsen som der tidligere er nævnt passer også meget godt. Til gengæld er der divergerende meninger om, han har mentaliteten til senior fodbold. Til træninger med 1. holdet har han haft det svært med at gøre et indtryk på et ellers ungt 1. hold.

Men han er virkelig gode venner med bolden.

Spurgte hende om interessen fra FCN og BIF og det vidste hun ikke noget om men hun var overrasket over AGF for NFC har et godt forhold til netop FCN og BIF.

Jeg vil godt trække lidt i land.

Som jeg har nævnt før, er min eks bestyrelsesmedlem i amatørafdelingen og jeg bad hende om lave lidt research på ham.

Han betragtes som et stort talent og spiller beskrivelsen som der tidligere er nævnt passer også meget godt. Til gengæld er der divergerende meninger om, han har mentaliteten til senior fodbold. Til træninger med 1. holdet har han haft det svært med at gøre et indtryk på et ellers ungt 1. hold.

Men han er virkelig gode venner med bolden.

Spurgte hende om interessen fra FCN og BIF og det vidste hun ikke noget om men hun var overrasket over AGF for NFC har et godt forhold til netop FCN og BIF.
Jeg kender selvfølgelig intet til ham, men hvis det er lidt forståelig manglende modenhed og mod til være at sætte sig igennem mod lidt ældre spillere, kan det måske hjælpe ham at flytte væk, men til et sted hvor der stadig er fuld fokus på at hjælpe ham til at udvikle sig bedst muligt. Der er mange talenter der er faldet på mentalitet, men hvis han er lidt genert er det ikke så problematisk som hvis han mangler fokus og seriøsitet.

Latest posts

Back