New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 152
  • Views Views: Views 12K
Superligaen 2026/2027
Jeg tror ikke ret meget på man skifter til en 4'er. Men som OB melder ud, tænker jeg godt de kan betale Tingager, hvad han får i AGF.

Er der noget generel info på lønniveauerne i klubberne?
Hvad skulle AGFs motivation for at sælge Tingager dog være? Specielt i dette vindue. Det giver nul mening, selv til overpris.

Jeg tror ikke ret meget på man skifter til en 4'er. Men som OB melder ud, tænker jeg godt de kan betale Tingager, hvad han får i AGF.

Frit fra hukommelsen ligger vi ca. 40-50% over OB i sportsligt budget.

Og Tingager er formentligt én af de øverste i vores lønhierarki.

Tænker bare vi skal lade Troels Bech tale :-)

Enig. Ingen tegn på at skifte til en 4’er. Specielt ikke sådan som JP omtaler holdet i podcast han deltager o denne uge.

Tingager skulle være højst lønnet AGFer, måske kun top 3 efterhånden

Enig. Ingen tegn på at skifte til en 4’er. Specielt ikke sådan som JP omtaler holdet i podcast han deltager o denne uge.

Tingager skulle være højst lønnet AGFer, måske kun top 3 efterhånden
Hvor kommer der et rygte om at Tingager skulle være ved at skifte til OB, jeg har intet hørt heller ikke fra Troels Henriksen - var det ikke bare en joke på Twitter i forbindelse med at Baijmo, Paddy og Dalsgaard smuttede?

Jeg rygter ikke Tingager til OB. Det blev skrevet ret klart, at det var en overvejelse fra min side

Jeg har bokset med det Troels Henriksen sagde om Tingager for noget tid siden. Det er med stor sandsynlighed bare varm luft, eller måske endda mere sandsynligt en smule rigtigt, men mindre væsentlig end man som spekulationsekvilibrist kunne få sig selv hidset op til at tro.

Men går Bech i Odense og venter på en ny general i AGF og/eller skift til 4-back, og dermed et Tingager-skifte til Odense? Det ville styrke deres 3-back og OB kunne blive en Zorn i øjet på ret mange hold.

Jeg giver det 'ganske lav' sandsynlighed, fordi jeg tror man er godt tilfredse med den defensive struktur i AGF. Hvis Emmery begynder at spille som rigtig wingback taler det endnu mere for at fastholde systemet.

Troels Henriksen mente ikke Tingager havde taget sin bænkevarmerrolle sådan super pænt og af samme grund nok ikke var helt inde i varmen hos JP.

JJA var ikke var i varmen i forgangne sæson, men blev brugt alligevel. Af samme grund kan Tingager sagtens spille, selvom det ikke var skide godt i foråret. Det undrer mig at Tingager ikke er i spil til at blive anfører, og åbenbart slet ikke er i anførergruppen (?).

Det ér spekulationer, og det er kun mig. Jeg tror ikke synderligt på dem, men de er (for mig) umagen værd, om ikke andet så for at kunne konkludere det ikke havde noget på sig om et par uger. I mellemtiden er det dog et alternativt scenarie jeg er nødt til at ofre lidt opmærksomhed på.

Jeg rygter ikke Tingager til OB. Det blev skrevet ret klart, at det var en overvejelse fra min side

Troels Henriksen mente ikke Tingager havde taget sin bænkevarmerrolle sådan super pænt og af samme grund nok ikke var helt inde i varmen hos JP.

JJA var ikke var i varmen i forgangne sæson, men blev brugt alligevel. Af samme grund kan Tingager sagtens spille, selvom det ikke var skide godt i foråret. Det undrer mig at Tingager ikke er i spil til at blive anfører, og åbenbart slet ikke er i anførergruppen (?).

Det ér spekulationer, og det er kun mig. Jeg tror ikke synderligt på dem, men de er (for mig) umagen værd, om ikke andet så for at kunne konkludere det ikke havde noget på sig om et par uger. I mellemtiden er det dog et alternativt scenarie jeg er nødt til at ofre lidt opmærksomhed på.
Jeg knuselsker alle dine spekulationer Mengsen, Arnstad er en elendig fodboldspiller, JP skifter til en 4-backkæde og nu den her med at Tingager er utilfreds og vil væk. Det er dog ret afgørende at alle dine vanvittige spekulationer for en klar varebetegnelse, så man ikke f.eks. går og undrer sig over intet at have hørt nogen steder, om at Tingager skulle være utilfreds - fordi det har man ikke hørt andre steder end i Mengsens parallelunivers :)

Jeg knuselsker alle dine spekulationer Mengsen, Arnstad er en elendig fodboldspiller, JP skifter til en 4-backkæde og nu den her med at Tingager er utilfreds og vil væk. Det er dog ret afgørende at alle dine vanvittige spekulationer for en klar varebetegnelse, så man ikke f.eks. går og undrer sig over intet at have hørt nogen steder, om at Tingager skulle være utilfreds - fordi det har man ikke hørt andre steder end i Mengsens parallelunivers :)
Hvornår har han sagt at Arnstad er en elendig fodboldspiller?

Kontekst var også, at Arnstad var det af SIBs store indkøb, der var lykkedes. Og det var ikke fordi det lykkedes ret godt.

Som JP har udtalt var han ikke en man brugte tid på i forberedelsen mod AGF. Og der var nærmest ingen analytikere der forventede noget stort af Arnstad. Monnerup håbede, men var blevet noget defensiv.

Herinde var der mange der kunne se potentialet. Og det er fair. Jeg så en dygtig fodboldspiller, der ikke kunne forløse det på banen, som ikke var skarp nok defensivt til at spille tilbage på banen, og ikke dynamisk / gennembrudsfarlig nok til at spille fremme på banen. JP lykkedes med at placere ham langt fremme og lade ham fordele boldene, og han lagde selv på med drive og skud udefra.

Når jeg får mine fortjente hug for ikke at have set lyset i Arnstad - og især at have været vokal omkring det - er der så tilsvarende korrektion for om man selv som stenkaster også så lyset i Wahlstedt, JJA, Bach, Badji og Gyamfi, for bare at tage nogen.

Latest posts

Back