New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 191K
Med en halv storm - og en temperatursænkning på godt 20 grader siden hedebølgen - var truppen med 28 mand tilbage på træningsbanen.

Både Anderson og Jønsson var fuldt med. Og det samme gjaldt Solbakken, der gik tidligt fra træningen sidst. Ja, og der var så mange spillere, at 3-4 mand måtte stå over, når der blev spillet 11 mod 11.

Tilgangen var helt tydeligt, at Anderson skulle spilles ind med det samme, mens Jønsson der har trænet fuldt med i flere uger ikke begyndte i favorit 11. Det samme gjaldt Jørgensen, så allerede nu bliver der kamp om pladserne. Både i trup og start 11.

I dag var favorit 11
Hansen/Hedenstad
Callø - Tingager - Kahl
Links - Knudsen - Solbakken - Emmery
Anderson - Bech - Arnstad

Særligt var at bemærke, at Anderson havde en super fart og energi, samt at Callø stadig skal lære at spille hurtigere og mere fremadrettet. Solbakken virkede helt fit og havde nogle gode drev med bolden.

Med Polle og Carstensen ude, og inden der kommer flere tilgange, er der vel lige nu 13 mand, der primært slås om startpladsen på søndag. Det skal dog siges, at reserve-11 bider godt fra sig, så kampen om en plads i truppen til den 21. bliver benhård. Alle bortset fra Badji har vel p.t. stadig en chance.

Med en halv storm - og en temperatursænkning på godt 20 grader siden hedebølgen - var truppen med 28 mand tilbage på træningsbanen.

Både Anderson og Jønsson var fuldt med. Og det samme gjaldt Solbakken, der gik tidligt fra træningen sidst. Ja, og der var så mange spillere, at 3-4 mand måtte stå over, når der blev spillet 11 mod 11.

Tilgangen var helt tydeligt, at Anderson skulle spilles ind med det samme, mens Jønsson der har trænet fuldt med i flere uger ikke begyndte i favorit 11. Det samme gjaldt Jørgensen, så allerede nu bliver der kamp om pladserne. Både i trup og start 11.

I dag var favorit 11
Hansen/Hedenstad
Callø - Tingager - Kahl
Links - Knudsen - Solbakken - Emmery
Anderson - Bech - Arnstad

Særligt var at bemærke, at Anderson havde en super fart og energi, samt at Callø stadig skal lære at spille hurtigere og mere fremadrettet. Solbakken virkede helt fit og havde nogle gode drev med bolden.

Med Polle og Carstensen ude, og inden der kommer flere tilgange, er der vel lige nu 13 mand, der primært slås om startpladsen på søndag. Det skal dog siges, at reserve-11 bider godt fra sig, så kampen om en plads i truppen til den 21. bliver benhård. Alle bortset fra Badji har vel p.t. stadig en chance.
Spillede JJ med i 11 mod 11? Og på hvilken position ?

Tak @Di Stefano for en fed træningsrapport.
Det lyder i alvorlig grad som om, at hvis vi får sikret RC og hentet en 9'er, så er vores primære opgave derfra at holde sammen på truppen.

Både Bech, Links og Arnstad må nødvendigvis være på radaren andre steder, men alle tre slår mig også som personligheder, der kan komme videre fra en skuffelse over ikke at blive solgt. Især hvis en eller to af de andre er skudt af, så tænker jeg, der vil være forståelse for, at vi ikke kan sælge flere.

Tak @Di Stefano for en fed træningsrapport.
Det lyder i alvorlig grad som om, at hvis vi får sikret RC og hentet en 9'er, så er vores primære opgave derfra at holde sammen på truppen.

Både Bech, Links og Arnstad må nødvendigvis være på radaren andre steder, men alle tre slår mig også som personligheder, der kan komme videre fra en skuffelse over ikke at blive solgt. Især hvis en eller to af de andre er skudt af, så tænker jeg, der vil være forståelse for, at vi ikke kan sælge flere.
Synes nu en eller to mere til forsvaret er vigtigt, er ikke den store tilhænger af at spille for meget med Mølgaard, Jensen-Abbew og Camara

Synes nu en eller to mere til forsvaret er vigtigt, er ikke den store tilhænger af at spille for meget med Mølgaard, Jensen-Abbew og Camara
Mølgaard er en mystisk case og ingen ved reelt hvor manden står.
AJ havde jeg bare kæmpe forventning til, men jeg holder sku lidt vejret hver gang han er på banen. Det koster altid en kæmpe fejl og så spiller han konge bagefter.
Camara er os for usikker og har stadig forståelig nok børnefejl og taktiske mangler.

Mølgaard er en mystisk case og ingen ved reelt hvor manden står.
AJ havde jeg bare kæmpe forventning til, men jeg holder sku lidt vejret hver gang han er på banen. Det koster altid en kæmpe fejl og så spiller han konge bagefter.
Camara er os for usikker og har stadig forståelig nok børnefejl og taktiske mangler.
Mølgaard spiller konsekvent hcb under træningerne.

Så du er tryg ved det forsvar plus backups, som vi har nu?
Jah...sådan nogenlunde tryg. Det er klart, at hvis Tingair går i stykker, så er vi pressede. Men jeg har ikke helt opgivet Abbew og Mølgaard og tror på, at i de rette doser og kampe, kan de godt løfte opgaven.
Camara kender jeg ikke, men bulletinerne er lovende, og kanske han skal have muligheden for at snuse til lidt pokalbold i år?

Kan vi være lidt tilbageholdende med den endelige RC kontrakt, fordi der går så langsomt frem med hans skade?
Der er nogle mulige scenarier for at det trækker ud.

- knuder i forhandlingen med Køln
- tvivl om hvorvidt Carstensen er pengene værd, fx hvis Andersen leverer fabelagtigt
- tvivl om Carstensens retur efter skade. Men så skal det være seriøse udfordringer. En måned ekstra betyder ingenting
- Overvejelser om formation. Hvis man vil i 4-back, er RC måske ikke så oplagt, og så mangler man en midtstopper
- Der er kommet en ny køber ind i billedet

Det begynder først at 'koste', når RC er klar til at træne og hans forhold ikke er afklarede. Så indtil det sker tror jeg bare det er pjank. Men hvis han er klarmeldt og ikke træner med, så begynder ovenstående liste at skulle nærstuderes.

Er der nogle af jer, der har noget mere information og dybere viden omkring Callø?
Jeg var sammen med nogle kammerater i går, som er die-hard fremad fans og kender spillere, trænere og ledere derude. De synes bestemt ikke, at Callø var god. De så ham som en helt gennemsnitlig 1. Divisionsspiller, som kun spillede så meget qua en klausul i lejeaftalen om, at han skulle spille…

Det går stik imod, hvad jeg synes der Hvide Snit forklarede, og hvad jeg egentlig selv havde af opfattelse. Det kom noget bag på mig. Er det bare os, der trækker ham op som noget særligt?

Latest posts

Back