New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 80K
Artikler om spillerne og klubben 2026
For mig vil Beijmo og resten af den trup der skaffede os, vores første mesterskab i 40 år altid være helte og legender. Den status kan i min irrationelle del af mit hjerte/hjerne kun ændres ved et skifte til Brøndby.

At jeg ikke håber han eller nogle af de andre bærende spiller skifter til en anden dansk klub, er helt åbenlyst, men min rationelle del af hjertet/hjernen kan sagtens forstå det, ift. at sikre sig bedst mulig levegrundlag.
Forståelsen og det rationelle stopper dog ved Brøndby.
Men bortset fra en evt løn, eller Brøndby vel heller ikke det mest attraktive sted lige.
Skulle de tabe på torsdag så kigger GFH ind i et ret voldsomt underskud, antageligvis har vinterens reset næppe været billigt.
Er de ikke stadigvæk uden både fodbold og administerende direktør
og man kunne vel godt forestille det hele imploderer skulle de komme dårligt fra start i den nye sæson

Men bortset fra en evt løn, eller Brøndby vel heller ikke det mest attraktive sted lige.
Skulle de tabe på torsdag så kigger GFH ind i et ret voldsomt underskud, antageligvis har vinterens reset næppe været billigt.
Er de ikke stadigvæk uden både fodbold og administerende direktør
og man kunne vel godt forestille det hele imploderer skulle de komme dårligt fra start i den nye sæson
Brøndby er stadig et meget interessant sted at spille.
De betaler markant mere i løn end vi gør.
De har landets største fanbase.
De har (vil mange mene) den fedeste hjemmebane.
De ligger i hovedstaden.

Latest posts

Back