Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - Viborg, søndag d. 17.5. kl. 17.00
Næst' År!
Well-known member
Jeg har et langt mere liberalt syn på pyro end de fleste herinde, og der kommer næppe noget godt ud af en snak om pyro- og røg.Det bør være muligt at finde pyrofolkene og baneløberne.
Jeg er nu to gange i træk blevet bedt om at tage min hat af, når jeg går gennem lågen ind til stadion. Det er næppe bare for sjov, men må næsten betyde, at der er monteret et kamera et sted, evt. koblet til ansigtsgenkendelse.
- og lurer mig om ikke de kan identificeres. Det tog i hvert fald ikke mange dage at finde den der havde råbt efter Simsir og Mbabu.
Men jeg fik et af mit livs største nedsmeltning i forbindelse med de der idiotiske baneløbere. Det er min klare opfattelse, at de ikke selv er en del af det etablerede miljø i Århus. Jeg tror, det var gæster, der har set lidt for meget fjernsyn fra Prag og Glasgow. Skammelig adfærd.
Både før, under og lige efter kampen var jeg i kontakt med folk, der pønsede på at skulle på banen, og jeg jeg er i dag ikke synderligt stolt af de ord, der kom ud af min mund.
En ting er at ryge på banen i spontanitet, men at planlægge det og gøre det ved en kamp som i går er simpelthen taberadfærd og noget, der hører hjemme på vstgn og ikke hos os.