I mange henseender kan sådan nogle gimmicks være sjove men det virker sku lidt dumt pr-mæssigt Byens første mesterskab i 40 og så gør man sådan noget inde på rådhuset.
I mange henseender kan sådan nogle gimmicks være sjove men det virker sku lidt dumt pr-mæssigt Byens første mesterskab i 40 og så gør man sådan noget inde på rådhuset.
There’s a time and a place for everything. Jeg tror også han selv bagefter kan se det lidt kiksede i det. Havde været mere elegant på så mange andre måder.
Det pisser mig heller ikke af at han gør det - jeg gider bare ikke se på en FCMer i Aarhus byråd sådan generelt.
Det betyder sikkert nul og niks for hans politik, men jeg gider det af princip bare ikke.
Jeg er glad for at han bekender kulør, så håber jeg ikke at jeg har glemt det om 3½ år.
Det dummeste er jo at det var planlagt.. Han har haft så mange muligheder for at tænke sig om - det der er jo ikke impulsivt..
Han kunne have mødt op i FCM-tøj og sagt “Tillykke med det!” og klappet af spillerne, men han vælger at være en fucking listepik, tiltuske sig trofæet og så få taget det billede.. Derefter givet sig til at forfatte en tekst om det, inden han lægger det op..
Tillykke med det politiske selvmord, din gigantiske klovn
Det dummeste er jo at det var planlagt.. Han har haft så mange muligheder for at tænke sig om - det der er jo ikke impulsivt..
Han kunne have mødt op i FCM-tøj og sagt “Tillykke med det!” og klappet af spillerne, men han vælger at være en fucking listepik, tiltuske sig trofæet og så få taget det billede.. Derefter givet sig til at forfatte en tekst om det, inden han lægger det op..
Tillykke med det politiske selvmord, din gigantiske klovn
Det kan ikke rigtig få mit pis i kog, men det undrer mig at han tror han kan slippe afsted med det, når mediebilledet den seneste uge har sat en tyk streg under, at Århus er en one club city. Der skal desværre nok være nogle AGF'ere, der ikke bare kan nøjes med at ryste på hovedet af hans gimmick.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.