New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 77K
Jeg er spændt på, hvor mange der står langs ruten eller de fleste står på rådhuset. Håber ikke at det bliver halvtomt langs ruten… Personligt tager jeg familien med og stå langs Ingerslevsboulevard.

Bliver det åben bus?

Jeg har en 4 årig med, men det er for voldsomt inde i byen, så vil vi kunne se noget langs ruten?

Bliver det åben bus?

Jeg har en 4 årig med, men det er for voldsomt inde i byen, så vil vi kunne se noget langs ruten?
Ja, det skulle være åben bus. Tænker også det er bedre langs ruten hvis man har små børn. Skal man stå et sted inde ved rådhuspladsen, som er trygt for mindre børn, er man nok så langt væk, at man reelt ikke kan se noget alligevel.

Ja, det skulle være åben bus. Tænker også det er bedre langs ruten hvis man har små børn. Skal man stå et sted inde ved rådhuspladsen, som er trygt for mindre børn, er man nok så langt væk, at man reelt ikke kan se noget alligevel.

Fedt, læste lige et andet sted at det er åben bus.

Ja prøvede Bispetorv igår, men det var også semi uoverskueligt. Så vi finder et sted på ruten😁

Tænk sig lige hvor mange der mente Jakob Poulsen var undervældende som ny træner i AGF.

Det var da også en præsentation helt nede på jorden som vel næsten kun Carsten Vagn kan gøre det :ROFLMAO: Fantastisk underspillet og med det lange fokus👍

De så glade og forventningsfulde ud, da JP blev præsenteret sidste år.

1779092375656.webp

Nu, 11 måneder senere, kan Jakob Poulsen være fuldstændig ligeglad med spørgsmål og svar. Han bestemmer selv, om han er cheftræner i AGF, når Ceres Park engang slår dørene op.
Sådan er det, når man vinder i armlægning med en af dansk fodbolds naturlove: At titler ikke vindes i Aarhus.
Senest, AGF vandt mesterskabet, var i en tid, hvor man slog ring om en kasse bajere i omklædningsrummet, hvis noget haltede på banen.
Det var en tid før data, analytikere, markedets elastikker, og i de 40 år, der er gået, har AGF i lange perioder været reduceret til en sæbekassebil på fodboldens motorvej.

Latest posts

Back