New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 336
  • Views Views: Views 26K
Endnu en fantastisk ting ved at AGF er danske mestre anno 2026 er at mange nye GF fans bliver skabt, store som små. Jeg tænker især at mange børn i disse tider bliver AGF fans 😍😎
Der bliver født mange nye GF-fans om ni måneder. Som netop er avlet af klubben i næsten bogstavelig forstand.

Lige netop den del er af stor betydning...tænk engang....de unge mennesker, der aldrig har oplevet noget positivt med AGF....endelig får de noget igen. Vigtigt.

Aargh, jeg vil nu påstå at alle under 14-15 år har oplevet mere positivt med AGF end negativt, , hvis vi går ud fra interessen starter i 6-7 års alderen.
Jeg er mest imponeret af dem der er 25-35 år i dag og har holdt fast i AGF siden barnsben.

Aargh, jeg vil nu påstå at alle under 14-15 år har oplevet mere positivt med AGF end negativt, , hvis vi går ud fra interessen starter i 6-7 års alderen.
Jeg er mest imponeret af dem der er 25-35 år i dag og har holdt fast i AGF siden barnsben.
Som 32 årig kan jeg godt skrive under på, at det også har været hårdt til tider 😅 men på trods af regn, vind, løbebane og nederlag har man stået der. Josta Dladla stor stærkt i mine formative GF år.

Endnu en fantastisk ting ved at AGF er danske mestre anno 2026 er at mange nye GF fans bliver skabt, store som små. Jeg tænker især at mange børn i disse tider bliver AGF fans 😍😎
Jeg overnattede hos en kammerat i Højbjerg søndag. Hans knægt på 7 sad i fuldt GF-gear da jeg kom og næste morgen insisterede han på at have det på i skole - inkl. shorts - selv om det vel kun var 10 grader varmt mandag morgen. Der bliver i den grad skabt nogle nye fans i disse dage.

Jeg er kommet til at fejlvurdere størrelsen på trøjerne og en Large som jeg normalt passer i kommer nok til at udstille min manglende form.

Derfor vil jeg gerne bytte en spritny blå udebanetrøje i størrelse Large til den samme i størrelse XL eller den hvide hjemmebanetrøje i størrelse XL. Den behøver ikke være spritny.
Du er jo bare bygget som Jan Mølby. Det er da fantastisk

Jeg er 36 år og shit hvor har det været hårdt at være AGF fan og være til grin for de fleste. Mindes at have gået skuffet efter en kamp på ceres park flere gange end glad. Det har jo kun gået nogenlunde godt de sidste 7 år. Men loyaliteten vare evigt og vi er Danmarks mestre 🤍💙

Jeg overnattede hos en kammerat i Højbjerg søndag. Hans knægt på 7 sad i fuldt GF-gear da jeg kom og næste morgen insisterede han på at have det på i skole - inkl. shorts - selv om det vel kun var 10 grader varmt mandag morgen. Der bliver i den grad skabt nogle nye fans i disse dage.
Min den ældste insisterede også på at have GF-gear på i skole og få farvet håret blåt 😉

Latest posts

Back