New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 388K
Status
Not open for further replies.
Jeg vil sgu have en central spiller mere ind. Men for satan er helt høj over at kunne byde Bundu velkommen næste søndag.. Det bliver følelsesbetonet...

Han ser GLAD ud :D

Ja langt mere glad end da han blev lejet ud til FCK.

I øvrigt ville vi ikke have lavet den aftale hvis han havde corona eftervirkninger, så jeg tror på at hen efter et år i Anderlecht og FCK, kommer tilbage med mere sult, og erfaring fra en masse kompetente holdkammerater..

Jeg tror IKKE han er så rusten som folk frygter.
I interviewet til AGF fortæller han at han har været til samtlige træninger, spillet preaseason, conference league, og i alt 6 kampe her i denne sommer. Nu ser vi, men altså Bundu på 80% tror jeg kan hjælpe os.
Han har spillet hhv 10 og 15 minutter denne sæson, så måske han har spillet nogle venskabskampe i pre season, men ellers næsten ingenting. I det mindste hr han deltaget i træning og ikke været skadet.

Han er SOLGT. Hvorfor skulle AGF give ham penge med? Altså han er jo ikke ophævet.
Fordi Odd næppe giver ham så god en kontrakt som han havde her, og så betaler vi differencen eller noget i den retning. Der er ikke mange mennesker der bare sige farvel til millioner af kroner når arbejdsgiveren er desparat for at komme af med en men ikke har mange bud.

Jeg tror IKKE han er så rusten som folk frygter.
I interviewet til AGF fortæller han at han har været til samtlige træninger, spillet preaseason, conference league, og i alt 6 kampe her i denne sommer. Nu ser vi, men altså Bundu på 80% tror jeg kan hjælpe os.
BUNDU :D Jeg tager hvad AGF positivt jeg kan i disse tider, jeg siger: 'Two Thumbs Up'.

Solgt er et forhold mellem GF og Odd - at få ham til at acceptere er et forhold mellem AGF og Milan, og det kan sagtens betyde at han skal have penge med for fx at gå ned i løn.

Fordi Odd næppe giver ham så god en kontrakt som han havde her, og så betaler vi differencen eller noget i den retning. Der er ikke mange mennesker der bare sige farvel til millioner af kroner når arbejdsgiveren er desparat for at komme af med en men ikke har mange bud.
Kan sagtens være. Jeg har bare ikke hørt om mange aftaler af den slags. Men får vi 500.000kr af Odd, og så giver dem til Jevtovic, så er det fint med mig :D

Han har spillet hhv 10 og 15 minutter denne sæson, så måske han har spillet nogle venskabskampe i pre season, men ellers næsten ingenting. I det mindste hr han deltaget i træning og ikke været skadet.
90 minutter sagde han selv i interviewet+preeason hvor han jo fik mere, og har ikke været skadet, og trænet fuldt med i en større europæisk liga/klub. Da FCK hentede ham havde han corona-kilo, og var mere rusten. Og selv der synes jeg ikke han så så ringe ud som mange folk gør det til. FCK spillede uden dybdeløb, Wind som falsk 9'er, og Daramy var ude. Generelt et FCK-hold med problemer dengang.

Jeg er ærligt talt ikke så begejstret for at Bundu kommer retur.
Han har ikke præsteret noget som helst siden efteråret 2019 og i foråret var han virkelig ikke ret god for FCK.

Jeg håber helhjertet at jeg tager fejl og at Bundu brænder ligaen af. Men jeg frygter godt nok, at det er en ufokuseret, småsløv udgave vi får retur...

Jeg er ærligt talt ikke så begejstret for at Bundu kommer retur.
Han har ikke præsteret noget som helst siden efteråret 2019 og i foråret var han virkelig ikke ret god for FCK.

Jeg håber helhjertet at jeg tager fejl og at Bundu brænder ligaen af. Men jeg frygter godt nok, at det er en ufokuseret, småsløv udgave vi får retur...
Bundu er for mig at se en helt speciel case... :D

Han skal bare være her, og David kan bruge ham præcis som han skal bruges. Ikke som FCK.
At han måske ikke er god nok til Anderlecht lever jeg fint med.

Gisle Thorsen

Kæmper for Anderson​

Klaus Egelund fortæller, at Mikael Anderson stadig er en handel, som AGF kæmper for.
Martin Hansen

Hvis vi ender med at have budt 3 mio (PC for 1,5 år siden), 6 mio i maj, så 7, så 8,5 og STADIG kæmper for det, og så ender med ikke at få ham, så frygter jeg satme at vi har skidt i den forkerte spand...

Og altså FCM kan jo forsvare sig med at sige, at de har sagt nej hele vejen, og over lang tid.

Kan sagtens være. Jeg har bare ikke hørt om mange aftaler af den slags. Men får vi 500.000kr af Odd, og så giver dem til Jevtovic, så er det fint med mig :D
Jeg er nu ret sikker på det sker meget ofte. Synes ofte man hører at den desperate sælgende klub må bruge økonomi til at overtale en uønsket spiller at skifte.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back