Superligaen 2025/2026
Fair - og rent faktisk har JP jo også spillet Kahl som wingback mod FCM, så der har været mange om buddet.Absolut ikke. Det er en helt fair pointe, at CV har talt om tre wingbacks. Jeg synes bare, den del skal suppleres med, at JP herudover har spillet to andre spillere som wingbacks også. Der er i den henseende forskel på, hvad der er blevet sagt, og hvad der er gjort.
Men som jeg også tidligere har skrevet, så husker jeg CVs citat som værende efter sommerens vindue. Og altså inden man definerede Emmery som wingback, hvilket vel skete i løbet efteråret/vinteropstarten.
Du må gradbøje CVs udtalelser om trupharmoni alt det, du lyster. Jeg konstaterer bare, at jeg tror, det har spillet ind på overvejelserne om at hente flere spillere. Sammen med alle mulige andre parametre.
Igen vil jeg gerne gentage, at jeg ikke har nogen holdning til, om CV skulle have hentet flere spillere. Jeg kan sagtens følge argumenterne for. Jeg synes bare, der er argumenter for og imod, og jeg prøver bare at give lidt modspil til kritikken.
Jeg er som sagt også helt på linje med, at det er ledelsens mandat og deres glæde må være stor, når de ser hvordan der bliver flyttet rundt på 2-3 pladser når der skiftes ind - bl.a i forsvaret og når en type som Arnstad går ned i banen. Den glæder deler jeg ikke