New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 304K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg mener jo stadig vi burde være i markedet efter en permanent målmand. Jeg ved godt vi lige har skrevet en 3 årig kontrakt med Mads Hedenstad, men ser klubben ham som den permanente afløser når Jesper Hansen smider handskerne?
Hvad med en Jonathan Fischer? Metz købte ham for 22 millioner kroner, og han er rykket ned med klubben, så det er vel ikke fordi hans værdi er vokset i perioden?
Han er relativt stærk med fødderne, og med sine næsten 2 meter dominerer han feltet stort.

https://www.transfermarkt.com/jonathan-fischer/profil/spieler/542452 ?
på sigt er det nok værd at kigge på, men i dette vindue vil jeg næsten kalde det dårligt sportschef arbejde, hvis der blev brugt tid, penge og energi på det i dette vindue, der er så mange andre mere nødvændige ting, end en målmand
 
Hvis der ikke rigtig er nogen interesse for ham, så har jeg svært ved at se at han vil tage chancen og ikke forlænge. Jeg ser virkelig ikke klubber fra større ligaer have den helt store interesse i at hente ham. Bevares han er god, men hans historik siger også at han er en højrisiko signing i forhold til den alvorlige skade. Når han så ikke engang kan få spilletid på så dårligt et Irak mandskab, så er det ikke noget der ligefrem øger interessen. Og hvis det kun er lidt småbud der kommer, så hellere bare afvise. Så vil jeg stadig mene vi skal forsøge at finde en teknisk dygtig 8'er, og så må Yakob måske se sig hensat til bænken noget mere, hvis vi kan finde en der er mere værd at satse på. Jeg håber og tror stadig at laver en forlængelse.

Hvis han kan skrue op for sin løn og få en sjat velkomstpenge oveni hatten, vil det da give meget god mening for ham at gøre det.

Han var trods alt nærmest fast mand på et dansk mesterskabshold og kan om et halvt år selv indkassere en del af det, som en spiller af hans kaliber ville koste en ny klub. Jeg forstår udmærket, hvis han lader sin kontrakt løber ud.
 
Egentlig også lidt vildt at de ikke forsøger at bruge ham - det er ikke fordi de her Irakiske hold har imponeret stort ved VM - at han ikke engang kommer ind forstår jeg ikke?
Han kan måske være småskadet eller have været plaget af sygdom? Jeg har ikke set nogen medier omtale ham. Han har jo fået spilletid i de fleste andre kampe han har spillet, selvom han ikke har været starter.
 


Er ham her forslået herinde? Ham burde vi godt kunne hente i Sirius, så kan vi jo sende Glad Egbedi den anden vej.
Minder 1:1 om PM, men langt mere bevægelig - men en killer i boksen

Ham kan vi ikke hente. Dem der er slået igennem i Alsvenskan og Eliteserien kan vi ikke være med på mere. De vil hellere sælge til andre ligaer, og han er allerede rygtet til større klubber.
 
Jeg må indrømme, at ift. pris, kvalitet både før og efter hans skade og det overraskende hurtige fund af gammelt niveau, mener jeg ikke vi kan klage. Det har været en stor gevinst. Skaden kan vi ikke gøre noget ved.
100% enig. Det kan godt være, at Yakob kunne have spillet flere minutter i et alternativt scenario, men AGF fik mange minutter ud af ham som nøglespiller i en mesterskabssæson. Det er langt, langt mere end prisen værd.


Ham kan vi ikke hente. Dem der er slået igennem i Alsvenskan og Eliteserien kan vi ikke være med på mere. De vil hellere sælge til andre ligaer, og han er allerede rygtet til større klubber.
Sirius fører også Allsvenskan med otte point. Det er ikke sikkert, at de kan blive mestre, og det betyder ikke, at deres spillere ikke er til salg, men de kommer næppe til at holde brandudsalg.
 
Jeg mener jo stadig vi burde være i markedet efter en permanent målmand. Jeg ved godt vi lige har skrevet en 3 årig kontrakt med Mads Hedenstad, men ser klubben ham som den permanente afløser når Jesper Hansen smider handskerne?
Hvad med en Jonathan Fischer? Metz købte ham for 22 millioner kroner, og han er rykket ned med klubben, så det er vel ikke fordi hans værdi er vokset i perioden?
Han er relativt stærk med fødderne, og med sine næsten 2 meter dominerer han feltet stort.

https://www.transfermarkt.com/jonathan-fischer/profil/spieler/542452 ?

CV har vel udtalt, at vi er fint tilfredse med vores nuværende setup?
 
Vi er enige om, at vi taler om en spiller, der lavede adskillige drømmemål i et mesterskabsforår?
Det er for kontroversielt til at indrømme overfor min kone. Men når mit sidste øjeblik på denne jord kommer - lige i det øjeblik, jeg udånder - så vil det være Kevins mesterskabsscoring på Brøndby Stadion, der passerer revy for mine øjne. Det er jeg faktisk ikke i tvivl om.
 

Latest posts

Back
Top