New posts

Fanshoppen

  • Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 967
  • Views Views: Views 57K
Fanshoppen
Det synes jeg er helt fair, men det nytter jo ikke noget at skrive det 10 gange. Jeg tror de fleste har forstået budskabet de første par gange.

Enig, men for mig personligt, skriver jeg, når jeg ser folk bare slå det hen og synes alt kan godtages bare fordi det er vores klub som står for det.

Iøvrigt er det sommer og der sker ikke en skid lige pt i vores klub, så tænker folk skal have afløb 😁
 
Enig, men for mig personligt, skriver jeg, når jeg ser folk bare slå det hen og synes alt kan godtages bare fordi det er vores klub som står for det.

Iøvrigt er det sommer og der sker ikke en skid lige pt i vores klub, så tænker folk skal have afløb 😁
Ja hvis CV vil undgå alt det brok omkring fanshoppen, så skulle han se at få hentet nogle forstærkninger, så vi har noget andet at tale om.
 
Det er det ikke helt. Der var hele ærmet mørkeblåt og logo i farver. I dagens trøje kun delvist i farve og logo mørkeblåt. Tror jeg springer en sikring hvis de præsenterer en europæisk trøje i løbet af de næste par dage
:)

Hvis de gør det så søger jeg stillingen som forretningsfører og giver trøjerne væk som undskyldning til alle berørte fans
 
Det er det ikke helt. Der var hele ærmet mørkeblåt og logo i farver. I dagens trøje kun delvist i farve og logo mørkeblåt. Tror jeg springer en sikring hvis de præsenterer en europæisk trøje i løbet af de næste par dage
:)
Jeg tror, du har fat i noget... Vi må være taknemmelige, hvis vi slipper for en pokalturneringstrøje.
 

Latest posts

Back
Top