New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 307K
Alexander Lind koster 24 millioner plus 11 millioner i bonus og 20% i videresalg..

Skifter til FCN
Måske en kontroversiel holdning herfra: Hvis det koster 35 mio for en angriber på Linds niveau, så brug pengene i de andre kæder.

Vi har lige vundet DM guld med Serra/Mortensen. Hvorfor skulle man ikke også kunne konkurrere med Serra/Bogere/Bech/et sats til 12-15 mio?

Byg et bundsolidt forsvar, giftige wingbacks med konkurrencedygtige reserver og en bred midtbane med kreative kompetencer og afslutningsevner.

Vent på at den rigtige angriber dukker op.
 
Nej jeg tænker også at det er jo ikke fordi at Bech, Serra, Borgere, Badji og Tchamche er elendige spillere. De har jo hver især nogle spidskompetencer som kan passe til forskellige kampe. Så det skal jo være markant profil man skal hente, ellers kan CV ligeså godt have is i maven til slutningen af vinduet.. men vi må se..
 
Last edited:
Vores 2.målmand og 1.målmand bytter plads - har jeg hørt fra kilde tæt på!
Så ikke så meget nyt under solen. Wahlstedt og Peacock-Farrel blev jo også valgt foran Hansen. Nu må vi se, hvordan det ser ud efter nogle kampe. Vil da være fedt, hvis Hedenstad slår til. Men mon ikke Hansen også skal få nogle kampe. Men det lå lidt i kortene, da Hedenstad blev forlænget.
 
Jeg tror desværre, at Lind var den største (selvom den var lille) mulighed for at få en angriber spillet nogenlunde ind inden vores første Europa-kampe. Jeg tvivler stærkt på, at der kommer til at ske meget på transferfronten inden VM er slut (pånær RC måske). Det er virkelig helt dødt over en bred kam. Selv hos FCK og FCM, som nok står overfor en lige så stor udskiftning som os, er der musestille.

Vi må nok bare væbne os med tålmodighed og håbe, at den nuværende trup rækker mod Lech.
 

Latest posts

Back
Top