Kamptråd Showkamp: Udvalgt hold - AGF, mandag d. 22. juni kl. 17.00
Flo-på-toppen
Well-known member
En showkamp har som regel absolut nul sportslig værdi, da niveauforskellen er alt for storFint at de vandt 12-0, men hvordan var indsatsen? Især fra nogle af dem der ikke har fået så mange minutter endnu. Var der nogen der så kampen, der kan berette lidt om det?
PS. Hvad er forskellen på en test/træningskamp og en showkamp?