New posts

Kamptråd Showkamp: Udvalgt hold - AGF, mandag d. 22. juni kl. 17.00

Added to Calendar: 22-06-26

Kamptråd Showkamp: Udvalgt hold - AGF, mandag d. 22. juni kl. 17.00
Fint at de vandt 12-0, men hvordan var indsatsen? Især fra nogle af dem der ikke har fået så mange minutter endnu. Var der nogen der så kampen, der kan berette lidt om det?

PS. Hvad er forskellen på en test/træningskamp og en showkamp?
En showkamp har som regel absolut nul sportslig værdi, da niveauforskellen er alt for stor
 
Fint at de vandt 12-0, men hvordan var indsatsen? Især fra nogle af dem der ikke har fået så mange minutter endnu. Var der nogen der så kampen, der kan berette lidt om det?

PS. Hvad er forskellen på en test/træningskamp og en showkamp?
Tror generelt at man skal forsøge at lade være med at overtolke på en showkamp. Men i første halvleg viste Zander Grantzau, at han sagtens kan være med på dagens niveau og var måske 1. Halvlegs højdepunkt med to mål fra højre wb. Herunder var det éne fremragende.

Badji var til gengæld ikke rigtig til stede, og dømt ud fra 1. Halvleg så er også Tchamche (med to mål) foran ham i køen. Men måske Zander og Tchamches præstationer bare viser, at de unge har lidt større motivation til disse kampe.

Mistede lidt interessen i 2. halvleg, men kan i hvert fald sige, at Arnstad fremstod fremragende.
 
Fint at de vandt 12-0, men hvordan var indsatsen? Især fra nogle af dem der ikke har fået så mange minutter endnu. Var der nogen der så kampen, der kan berette lidt om det?

PS. Hvad er forskellen på en test/træningskamp og en showkamp?
Man kan intet vurdere ud fra dagens kamp - Syddjurs all stars var for ringe til at give en vurdering. Vi må vente til vi møder Viborg på lørdag.
 
Ebeltoft har ikke engang et 11-mands hold på serie niveau.
Det chokerede mig lidt, så lille er den by ikke.
Peter Degns søn var i øvrigt på banen for Djursland-holdet.
Problemet er, at med den ekstreme perfektions kultur vi har, så stopper folk med at spille fodbold for hyggens skyld.

Man jagter, med hjælp fra forældrene selekteringsgrænsen på de 13 år (typisk), bliver man fra der, så stopper man. Vælges man fra senere, så stopper man også, medmindre man kan komme på et hold på niveauet lige under.

Brøndby IF har et U19 hold, deres liga. Ikke andre. Før i tiden var der vel 3-4 ynglingehold.

Hele Rudersdal kommune - ca 60.000 indbyggere - har pt ikke et U19 hold. Alle de bedste har været forbi FCN, er så blevet valgt fra, og vil ikke spille fodbold længere.
 

Latest posts

Back
Top