Nicolai Poulsen er ikke rigtig svaret p? noget.

H?ber stadig, at vi ikke henter ham. Holdt ?je med ham i l?rdags, og jo, han har sin andel i, at deres midtbane kv?ler vores efter pausen. Men han virker ogs? teatralsk, n?r han st?r og laver p?taget himmelvendte ?jne efter ?benlyse frispark, som dommeren tager sig den frihed at d?mme - og efter et helt korrekt gult kort for at spille h?ndbold. Og apropos: Den advarsel var hans 13. i s?sonen. Nummer 13 i 31 kampe, det er lige knapt en i hver anden kamp. Ellers tak, det m? vi sgu da kunne finde bedre.
I Vejle glemte jeg Yurchenko, offensiv midtbanespiller, 25 ?r med kampe for Bayer Leverkusen og 63 U-landskampe, heraf 23 p? U-21 p? CV?et. Ukrainer ligesom Gryn, der er 24 ?r, begge er produkter af Shakhtar Donetsk. Og ikke at jeg siger, at vi skal k?be ukrainsk, jeg er tv?rtimod glad for PC?s dansk/skandinaviske linje. Men skal man kigge mod Vejle, er det to fra ?verste hylde dernede. Yurchenko kunne erstatte Amini 1 til 1, hvis man vurderer, at han er interessant.
Poulsen og Stage bliver for fysisk og statisk, for fighterbetonet og ikke kreativt nok. Stage og Schoop eller Stage og Yurchenko, tjoh m?ske. Der er ogs? Blume. Han har ikke Aminis dynamiske ryk, der giver en del overtal p? banens sidste tredjedel - til geng?ld kommer han oftere helt frem i feltet end Amini. Blume er p?nt m?lfarlig af en 8?er.
Nu f?r vi se, om vi vil hente en enkelt i Vejle. Mere skal vi nok ikke ?nske os fra et hold, der lige er rykket ned. Men delvist afh?ngigt af hvem vi s?lger, kan M?lgaard (der ogs? kan spille 8?er ud over alts? venstre back), Kjartan, Schoop, Gryn eller Yurchenko alle v?re interessante.