New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 65K
Champions League 2026/27
Nu har jeg leveret noget andet og derfor var den ikke gratis ;) Det er arbejde og fornøjelse der fra tid til anden går op i en højere enhed.
Det er vel som med diverse apps osv. Hvis du ikke betaler for det, er du produktet - eller der er som minimum, nogen som prøver at sælge noget til dig.

Jeg døjer med det misbrug, at jeg har den fulde Viaplay-pakke. Det er skamfuldt, men sådan er det.
Ungerne herhjemme må savne vinterjakker og biografen er noget, andre folk besøger - jeg skal se alt relateret til De Hvi'e.
Første kamp mod Poznan: Min kones fødselsdag
Første kamp mod (Black) Sabah: Vi flytter ind i vores (for os) nye hus

Hvis det her fortsætter, er det ikke sikkert, jeg har en kone eller et hjem.

Det er altid mig, der henter billetter til min faste stadionmakker og jeg. Mit arbejde plejer at tillade, at jeg lige kigger væk omkring kl. 12 en gang imellem.

Hjemmekampen mod OB bliver sat til salg på den dag, hvor vi stikker på roadtrip sydpå og min stadionmakker er tilbage på kontoret efter 3 ugers ferie....så det bliver mig, der skal sikre os de billetter. Jeg HAR meddelt fruen, at vi skal lade bilen omkring kl. 12, ét eller andet sted syd for grænsen. Hun er IKKE imponeret.

I øvrigt: bonus point for "(Black) Sabah" - godt lavet 🤘

"... Og så sagde konen til ham, det mig - eller De Hvi'e
Hvis du ik' bliver hjemme - er vores ægteskab forbi!
SKÅL, og så tog han afsted ..."

... Har aldrig turdet spille den for min kone.
Men både min chef og min læge kender den ;)

Du lyder som et langt mere diplomatisk menneske på privatfronten, end jeg nogensinde kunne drømme om at blive. Der er jeg helt kompromisløs 😁
Jeg er meget, meget diplomatisk og kompromissøgende i næsten alle livets sammenhænge. Nogle gange skjuler jeg det bare bedre end andre ;)

Men fruen har været SÅ tålmodig med i hele foråret, hvor jeg uden tvivl var ganske umulig at bo sammen med: jeg tænkte på ét og kun ét. Så jeg kan jo godt forstå, hvis hun har fået en mindre overdosis AGF, så er det til at forstå. Hun blev jo også revet med af en stemning i dagene omkring 10 maj, men hendes interesse for fodbold er mindre end min interesse for cykling (som næsten ikke findes), så jeg skal ikke presse citronen for meget. ;)

(Disclaimer: Hun ville sgu aldrig sende mig på sofaen at sove og hun er fortsat meget tålmodig, men hun er IKKE fan af, at jeg skal have de billetter til OB kampen i baghovedet, på vores første feriedag.)

Jeg er meget, meget diplomatisk og kompromissøgende i næsten alle livets sammenhænge. Nogle gange skjuler jeg det bare bedre end andre ;)

Men fruen har været SÅ tålmodig med i hele foråret, hvor jeg uden tvivl var ganske umulig at bo sammen med: jeg tænkte på ét og kun ét. Så jeg kan jo godt forstå, hvis hun har fået en mindre overdosis AGF, så er det til at forstå. Hun blev jo også revet med af en stemning i dagene omkring 10 maj, men hendes interesse for fodbold er mindre end min interesse for cykling (som næsten ikke findes), så jeg skal ikke presse citronen for meget. ;)

(Disclaimer: Hun ville sgu aldrig sende mig på sofaen at sove og hun er fortsat meget tålmodig, men hun er IKKE fan af, at jeg skal have de billetter til OB kampen i baghovedet, på vores første feriedag.)
Det er noteret. Det kunne jo være, der en dag blev plads til et fruentimmer her.😂

PS: Jeg smider hjerter efter dig grundet dit brug af semikolon. Det er en fornøjelse at se! 🫶🏻

Last edited:
Sabahs liga er ikke startet op endnu. De spiller første ligakamp 4 dage efter vores anden kamp mod dem. Deres sidste træningskamp op til denne sæson var i øvrigt mod Polissya Zhytomyr. Ja, dem FCK lige har mødt. Sabah tabte 4-1. Jeg håber, at det er en god indikation af deres niveau🤞
Det gør det jo ikke nemt for JP at forberede sig, men de har trods alt spillet fire CL-kvalifikationskampe og vundet dem alle. Måske kan vi finde noget video på deres kampe mod finske Kups, som de samlet slog 3-0. Kups var i øvrigt seedet i den her runde.

I 1. runde slog Sabah (også useedet der) The New Saints fra Wales 4-1 samlet.

Jeg kom til at tænke på, nu hvor vi sidder og ryster i bukserne over at skulle trække et hold fra Beograd eller Zagreb i playoff, at hvad skal vi egentlig i CL efter, når man kigger på de hold der allerede er klar til ligaspillet? Der venter ikke mange point til os og vi vil jo drømme om at trække de hold vi frygter lige nu.

Paris Saint-Germain Fra
Bayern München Ger
Real Madrid Esp
Liverpool Eng
Internazionale Ita
Manchester City Eng
Arsenal Eng
FC Barcelona Esp
Atlético Madrid Esp
Borussia Dortmund Ger
AS Roma Ita
Sporting CP Lisbon Por