New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 65K
Fik sikret mig billetter til kampen, uha jeg glæder mig.

Jeg et spørgsmål vedrørende bespisning. Er der nogen der ved, om AGF har meldt noget ud om at de åbner flere boder? Sidste gang stod jeg i kø i 20 min for at hente øl, og derefter i kø igen i ca 20 min for at hente pølser. Det var rent til grin. Hvis ikke det bliver forbedret gider jeg ikke købe mad og drikkevarer der

men man får jo ikke points af at købe billetter, du får points af at scanne billet ved indgangen, altså du får points for at være på stadion, såfremt billetten er i dit navn.
Synes nu stadig I ikke kan tillade Jer at brokke Jer…ift andre er I priviligerede i form af gratis adgang til en del kampe

Fik sikret mig billetter til kampen, uha jeg glæder mig.

Jeg et spørgsmål vedrørende bespisning. Er der nogen der ved, om AGF har meldt noget ud om at de åbner flere boder? Sidste gang stod jeg i kø i 20 min for at hente øl, og derefter i kø igen i ca 20 min for at hente pølser. Det var rent til grin. Hvis ikke det bliver forbedret gider jeg ikke købe mad og drikkevarer der
Det spørgsmål skal rettes til AGF, men enig. Det var helt vildt dumt organiseret.

Enig.

Så skal der høstes abonnenter til Viaplay, for det er vel svært at forestille sig, at de ikke er nederdrægtige nok til at lægge vores kampe på den skjulte kanal, og fans af FCK og FCM har det velsagtens allerede.
Jeg døjer med det misbrug, at jeg har den fulde Viaplay-pakke. Det er skamfuldt, men sådan er det.
Ungerne herhjemme må savne vinterjakker og biografen er noget, andre folk besøger - jeg skal se alt relateret til De Hvi'e.

Der er typisk ikke noget i livet som er gratis. Det er arbejde og netværk men det gør, at man ikke selv er herre over hvilke kampe man bliver inviteret til. Tænker sponsorerne har betalt godt for dem ;)
Den første linie er noget sludder. Hvis du ikke selv betaler for en billet har den været gratis for dig. Period!

Latest posts

Back