New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 514K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg troede egentlig de betalte på et lønniveau som vores?

Eller er vi ved at flytte overliggeren og bruge en god del mere på den næste topprofil?
Det eneste jeg har kunne finde er at han er på omkring 9000 pund om ugen i Luton. Det tror jeg passer meget godt med at han har fået en lønreduktion ved nedrykning. Det er omkring 310.000 kr. om måneden.

Det eneste jeg har kunne finde er at han er på omkring 9000 pund om ugen i Luton. Det tror jeg passer meget godt med at han har fået en lønreduktion ved nedrykning. Det er omkring 310.000 kr. om måneden.
Jeg tænkte på de ikke kunne matche lønnen - for mig lød det som om, at han fik mere end de kr. 310.000 om måneden. Der tror jeg også deres spillere er og nogen sikkert over.
Men vi har en lille Norsk klike og er i fremgang - det må kunne noget 🤞

Jeg tænkte på de ikke kunne matche lønnen - for mig lød det som om, at han fik mere end de kr. 310.000 om måneden. Der tror jeg også deres spillere er og nogen sikkert over.
Men vi har en lille Norsk klike og er i fremgang - det må kunne noget 🤞
Luton betaler ikke store lønninger og med en dobbelt nedrykning de seneste år er det ikke blevet bedre. 9000 pund om ugen i League 1 er faktisk det dobbelte af gennemsnittet og de er ikke en topklub. Lad os sige han fik 12.000 da han skrev under i Championship, hvilket stadig er pænt for en midter-bundklub i Championship, og så har der været en reduktion på 25-30% ved nedrykning. De er jo kun en lille klub med et lille gammelt stadion. De havde et par år med overpræstering og er nu tilbage hvor de plejer.

Luton betaler ikke store lønninger og med en dobbelt nedrykning de seneste år er det ikke blevet bedre. 9000 pund om ugen i League 1 er faktisk det dobbelte af gennemsnittet og de er ikke en topklub. Lad os sige han fik 12.000 da han skrev under i Championship, hvilket stadig er pænt for en midter-bundklub i Championship, og så har der været en reduktion på 25-30% ved nedrykning. De er jo kun en lille klub med et lille gammelt stadion. De havde et par år med overpræstering og er nu tilbage hvor de plejer.

Sorry - den kunne jeg have formuleret skarpere. Jeg undrede mig over Herenveen ikke mente de kunne matche lønnen.

Men det er da også en pæn løn i Luton - som du skriver, sikkert pga. nedrykninger.

Jeg syntes han er interessant ud fra det man hører og kan se på stats. Kom i gang CV - du kan nå det inden kampen på onsdag.

Såfremt Lasse Nordås vitkelig er på blokken i AGF, så må han øjensynligt være en af dem der har ambitioner om noget andet og større end AGF.

Ser man på hans CV, altså U21 landshold og udvikling siden salget, så er han - umiddelbart - ikke en type der er så attraktiv som Arnstad. Så tror jeg også, at han er en af de typer der snart skal træffe en beslutning. Jeg har svært ved at forestille mig mange klubber over os har vist megen seriøs interesse, og hans agent har nok været en del rundt.

Så måske han kan være en af dem, hvor man - hvis man virkelig vil ham - måske kunne se om man kunne betale lidt ekstra på transferen for at kunne nå at registrere ham til de to europæiske kampe.

Nå, det bliver spændende at følge.

Såfremt Lasse Nordås vitkelig er på blokken i AGF, så må han øjensynligt være en af dem der har ambitioner om noget andet og større end AGF.

Ser man på hans CV, altså U21 landshold og udvikling siden salget, så er han - umiddelbart - ikke en type der er så attraktiv som Arnstad. Så tror jeg også, at han er en af de typer der snart skal træffe en beslutning. Jeg har svært ved at forestille mig mange klubber over os har vist megen seriøs interesse, og hans agent har nok været en del rundt.

Så måske han kan være en af dem, hvor man - hvis man virkelig vil ham - måske kunne se om man kunne betale lidt ekstra på transferen for at kunne nå at registrere ham til de to europæiske kampe.

Nå, det bliver spændende at følge.
Nej, det vil ikke være en af de signings hvor man tænker vi har flyttet barren for hvad vi kan hente. Tværtimod vil jeg nok undre mig over vi skulle vente så længe på at hente en fra den hylde.

Men vi må se hvad der sker. CV har sikkert følere ude hos mange spillere og Nordås kunne jo være 5. prioritet.

Nej, det vil ikke være en af de signings hvor man tænker vi har flyttet barren for hvad vi kan hente. Tværtimod vil jeg nok undre mig over vi skulle vente så længe på at hente en fra den hylde.

Men vi må se hvad der sker. CV har sikkert følere ude hos mange spillere og Nordås kunne jo være 5. prioritet.
Helt basalt er det et niveau man ville forvente AGF gik efter, selvom man røg ud af alle gruppespil. Men det er her jeg tænker på hvad Claus R sagde om likviditeten og hvordan man - frivilligt - har valgt at binde sig økonomisk. Og det på trods af udsagn om at bygge videre, at være klar til nyt stadion osv.

Hvad har man sagt til Lind og Pisa? Vi vil gerne leje, og så måske betale lidt for ham på et senere tidspunkt. I så fald er det ikke overraskende han foretrækker FCN.

Jeg er generelt positiv ift Nordås, men historien er lidt underlig.

Til gengæld håber jeg der bliver løftet i sløret omkring den handel der kollapsede i 2024.

Var det fordi AGF kun ville betale 15 mio, var det lønnen? Hvor meget havde Gyamfi-handlen indvirkning? Var det fordi man pludselig sad med stivert på over nogle Badji DVD'er og skiftede fokus til ham?

Hvis man køber og Nordås bliver en succes, er ovenstående meget relevante spørgsmål. Hvis han fejler må SIB få generelt forbud mod at købe angribere.

Umiddelbart vil jeg mene der er at sænke barren i forhold til hvad jeg vil mene vi kan hente. Det er altså tredjebedste række. Det virker en kende uambitiøst. Men man må håbe de rammer plet såfremt der er hold i rygterne.

Last edited:
Magnus Jensen fra Sønderjyske kan spille I højre i et 3 mands forsvar. Synes altid han er en trussel offensivt og har mange af de dyder vi værdsætter i gf.
Han burde være rimelig billig og plug and play
Måske ikke det værste kald jeg lavede for halvanden uge siden? Nu hvor FCM går efter ham. Ja okay.. (Han har ikke niveau til mere end FCM)

Hvad har man sagt til Lind og Pisa? Vi vil gerne leje, og så måske betale lidt for ham på et senere tidspunkt. I så fald er det ikke overraskende han foretrækker FCN.
Hvor kommer nu det fra? Det virker da meget usandsynligt og ville vel også være dybt useriøst?

Vi må da gå ud fra, at der har været smidt en samlet pakke på bordet til Lind, som FCN så har kunnet (over)matche på forskellige for Lind afgørende parametre?

Jeg er generelt positiv ift Nordås, men historien er lidt underlig.

Til gengæld håber jeg der bliver løftet i sløret omkring den handel der kollapsede i 2024.

Der er vel handler der går galt hele tiden.

Hvad er det for noget info om et "kollaps" i 2024 - er der noget specielt du refererer til eller en fjer der skal pustes op til en hønsegård? Taler vi om en handel SIB var ved at lave?

Hvis man køber og Nordås bliver en succes, er ovenstående meget relevante spørgsmål. Hvis han fejler må SIB få generelt forbud mod at købe angribere.

Du ved godt SIB ikke længere er i klubben?

Hvor kommer nu det fra? Det virker da meget usandsynligt og ville vel også være dybt useriøst?
:unsure:
Vi må da gå ud fra, at der har været smidt en samlet pakke på bordet til Lind, som FCN så har kunnet (over)matche på forskellige for Lind afgørende parametre?

Er det ikke noget ekkokammer fanskabt noget :oops: Han brød sig ikke om AGF dengang han skiftede fra Sif til Pisa og sagde meget tidligt det samme, inden han skiftede fra Pisa til Fcn. Kunne man tænke, at det rent faktisk var hans holdning :unsure:

Er det noget lignende Stockholmsyndrom - et lille rygte om AGF var interesserede og siden da bliver AGF fans ved med at køre i ring, om en angriber, der skifter til en anden klub. Dem har der altså været mange af gennem tiden - der er godt nok meget uforløst kærlighed fra AGF fans til Lind😂

Han kan ikke spille til højre. Han kan kun spille centralt.
Det var et dårligt kald efter at have set AJ (før kampen i Polen).
Chatgpt mente at han han havde spillet mange kampe til højre.
Efter at have undersøgt nu kan jeg godt se problemet.
Jeg synes dog ligemeget hvad at han har GF dna og ville være en fremragende spiller at have i truppen

Det var et dårligt kald efter at have set AJ (før kampen i Polen).
Chatgpt mente at han han havde spillet mange kampe til højre.
Efter at have undersøgt nu kan jeg godt se problemet.
Jeg synes dog ligemeget hvad at han har GF dna og ville være en fremragende spiller at have i truppen

MJ virker som en fed type og han steg også meget i min anseelse efter han var i TV2's Superligaprogram i efteråret.

Latest posts

Back