Det er jo subjektivt, men jeg kan godt forst? du er utilfreds hvis du havde den slags forventninger. I min bog havde 5 point eller mere p? nuv?rende tidspunkt v?ret en helt fantastisk start.
[member=44]Winther[/member]?
Hvis ikke modstanderen havde heddet b?de FCK i Parken, samt FCM, s? havde jeg ogs? h?bet p? 8 point i 6 kampe. Det har jeg flere gange snakket om. Ogs? fordi vi s? ville have 1,33 point i snit, som over en s?son ca. er det en 6.plads har "kostet". (1,35 = de 36 point som normalt er "sikkert) Det kan vi v?re 3 point efter eller 6 point efter i n?ste runde. S? i min logik er vi pt 3 point efter de 5 som jeg synes vi burde have forud for min forventning om en sejr imod Horsens. Hvis vi derimod taber eller spiller uafgjort til Horsens, s? er vi 4 til 6 point efter mit personlige m?l, som alts? var de 8 point. Men er man 3 point efter sit m?l, og har spillet 4 af 6 kampe ude, og m?dt nummer 1 og 2, s? skal man bare VIDERE!!!
S? for mig st?r der f?lgende:
Det point i Haderslev kan bruges til rigtig meget, af mange grunde, og det var en "ny start" ift at holde nullet, f? point igen, endda imod et holde som var rigtig godt k?rende.
Vinder vi imod Horsens hjemme, s? er vi "med igen" og kun 3 point fra top 6 = VIDERE!
Vinder vi ikke, s? vil vi skulle k?mpe os tilbage over de n?ste 4-6 runder, og bringe os til n?ste gang, hvor chancen for at spille os tilbage kan skabes.