New posts

Superligaen 2018/2019

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 155
  • Views Views: Views 20K
Dichio date=1564825403 said:
Ja det er samme niveau som vi har hentet Oscar Whalley i :-) dog ikke til 40-50 mio eller hvad prisen ender p? med diverse pr?stations ting.
FCK afviser selv, at prisen var s? h?j, men det er vist efterh?nden kotume, at der bliver bygget forskellige bonuser i de her transfers - som i Stage-handlen, hvor der falder flere penge af, hvis FCK opn?r CL-gruppespil.

Jeg f?r spat af at se at AaB f?r tynde straffespark hele tiden.

Jeg gl?der mig som AGF'er til VAR. Helt oprigtigt, s? har sol, vind og vejr og alt det der IKKE fordelt sig ligelidt over de sidste mange ?r. Sidste s?son var direkte ?del?ggende for os.

EDIT: og selvom det har v?ret helt fortjent at AaB har k?rt EfB over, s? blev det hele sat i gang af et straffe som AaB fik for?ret, og de har kunne k?re kontrascoringer lige siden. 4-0 til AaB ved pausen.....

Nu m? spin-snakken holde, David. Nu giver du ogs? kampprogrammet skylden. Jamen, det er for he... da os selv der har bedt om det, da banen skulle l?gges om p.g.a. de mange koncerter p? stadion, og vi derfor ikke kunne spille hjemme i de f?rste kampe. Det er nok ikke den hurtigste knallert p? kajen, der har fostret den plan, men det er os selv, og det kan man ikke klandre andre for. Stop udenomssnakken og klynkeriet, og g?r noget ved det, I kan g?re noget ved: holdets sammens?tning, spillernes indstilling samt taktik og holdopstilling. Og der g?r det d?leme langsomt.

Di Stefano said:
Jamen, det er for he... da os selv der har bedt om det, da banen skulle l?gges om p.g.a. de mange koncerter p? stadion, og vi derfor ikke kunne spille hjemme i de f?rste kampe.
Vi har som bekendt allerede spillet hjemme og der er vel ikke nogen grund til at vi f?r to udekampe igen efter den f?rste hjemmekamp. Hvis man overhovedet mener der er forskel p? at spille ude og hjemme er det da ikke klynk at p?pege at det har v?ret et sv?rt startprogram med 4 af 5 kampe ude og 2 af kampene mod topholdene. Det er da bare en konstatering.

Vi er 2-3 point fra der hvor vi burde v?re lige nu, v?rre er det ikke, men vi har f?et sat os i en position hvor vi skal indhente noget og alts? ikke kan s?tte mere over styr og det er selvf?lgelig bekymrende.

Hamborg said:
Winther said:
Vi er 2-3 point fra der hvor vi burde v?re lige nu, v?rre er det ikke, men vi har f?et sat os i en position hvor vi skal indhente noget og alts? ikke kan s?tte mere over styr og det er selvf?lgelig bekymrende.
Undskyld men vi er alts? MINDST 5 point fra hvor vi burde v?re.
Det er jo subjektivt, men jeg kan godt forst? du er utilfreds hvis du havde den slags forventninger. I min bog havde 5 point eller mere p? nuv?rende tidspunkt v?ret en helt fantastisk start.

Det er jo subjektivt, men jeg kan godt forst? du er utilfreds hvis du havde den slags forventninger. I min bog havde 5 point eller mere p? nuv?rende tidspunkt v?ret en helt fantastisk start.

[member=44]Winther[/member]?

Hvis ikke modstanderen havde heddet b?de FCK i Parken, samt FCM, s? havde jeg ogs? h?bet p? 8 point i 6 kampe. Det har jeg flere gange snakket om. Ogs? fordi vi s? ville have 1,33 point i snit, som over en s?son ca. er det en 6.plads har "kostet". (1,35 = de 36 point som normalt er "sikkert) Det kan vi v?re 3 point efter eller 6 point efter i n?ste runde. S? i min logik er vi pt 3 point efter de 5 som jeg synes vi burde have forud for min forventning om en sejr imod Horsens. Hvis vi derimod taber eller spiller uafgjort til Horsens, s? er vi 4 til 6 point efter mit personlige m?l, som alts? var de 8 point. Men er man 3 point efter sit m?l, og har spillet 4 af 6 kampe ude, og m?dt nummer 1 og 2, s? skal man bare VIDERE!!!

S? for mig st?r der f?lgende:
Det point i Haderslev kan bruges til rigtig meget, af mange grunde, og det var en "ny start" ift at holde nullet, f? point igen, endda imod et holde som var rigtig godt k?rende.
Vinder vi imod Horsens hjemme, s? er vi "med igen" og kun 3 point fra top 6 = VIDERE!
Vinder vi ikke, s? vil vi skulle k?mpe os tilbage over de n?ste 4-6 runder, og bringe os til n?ste gang, hvor chancen for at spille os tilbage kan skabes. 

[member=25]Stig AKA Frank Heskj?r[/member]
Ja, vi skal selvf?lgelig ogs? indimellem tage point fra FCK og FCM og det er forbandet FCM fik et straffespark til sidst, men de har trods alt begge gjort rent bord indtil videre, s? hvis vi tager dem ud har vi haft tre udekampe. Jeg regnede med noget i retning af 1-1-1 i dem og det er s? blevet til 0-2-1. Hvis man fx forventede 2-1-0 i de kampe synes jeg nok man var temmelig optimistisk, selvom der er br?ndte chancer nok til at det kunne have lykkedes.

Jeg st?r dog ogs? med en forventning om at sl? Horsens hjemme og det er selvf?lgelig ikke rart at st? i en situation hvor man allerede er lidt bagud og derfor ikke kan tillade sig ikke at leve op til 'forventningen.' Der kommer jo altid kampe hvor det ikke lykkes og hvis man har for mange i starten bliver det for usandsynligt at der slet ikke kommer nogen senere og s? bliver det sv?rt at indhente.

Winther said:
Det kunne v?re fint at h?re hvem du mener er top 6 hold og hvem der er kanditat til nedrykning. Jeg kan forst? at man spiller uafgjort mod S?nderjyske fordi man ikke kan vide hvor de st?r, is?r ikke med deres gode start MEN man m? kunne forvente af et top 6 hold (og det er jo det vi er / skal v?re if?lge ledelsen) at man henter 2 x 3 point imod to nedryknings kandidater. Det vil sige at forventningen burde v?re 7 point og vi har 2.
At kampen ig?r endte 0 - 0 skal vi sgu v?re glade for n?r vi ikke havde bare en afslutningen inden for rammen.

Hamborg said:
At kampen ig?r endte 0 - 0 skal vi sgu v?re glade for n?r vi ikke havde bare en afslutningen inden for rammen.

Jeg synes det er forkert at fokusere p? om afslutningerne er indenfor eller udenfor rammen, jeg synes det giver mere mening at fokuserer p? st?rrelse af chancerne. S?nderJyske havde en del afslutninger som ramte m?let, men de fleste var fra 20+ meter, fra den afstand skal man skyde mange gange for at score.

AGF havde de 2 klart st?rste chancer i g?r ved Bundu og Helenius. At ingen af dem rammer m?let er ringe, selvom Bundu vist var ret t?t p?. Men jeg vil til hver en tid foretr?kke at AGF f?r de 2 chancer fremfor de skud S?nderJyske havde i g?r.

Hamborg date=1565690065 said:
Det kunne v?re fint at h?re hvem du mener er top 6 hold og hvem der er kanditat til nedrykning. Jeg kan forst? at man spiller uafgjort mod S?nderjyske fordi man ikke kan vide hvor de st?r, is?r ikke med deres gode start MEN man m? kunne forvente af et top 6 hold (og det er jo det vi er / skal v?re if?lge ledelsen) at man henter 2 x 3 point imod to nedryknings kandidater. Det vil sige at forventningen burde v?re 7 point og vi har 2.

FCK, FCM, Br?ndby og FCN er de hold der kan forvente at v?re med mere eller mindre hver s?son og s? er det ret lige mellem flere hold hvem der ogs? kan komme med. Der er ikke s? mange pladser tilbage derefter, men jeg mener vi skal v?re et af dem. Men hvis jeg regnede med at vi vandt 2 ud af 3 af de udekampe ville jeg klart have talt os med i den f?rste kategori. Du skriver oven i k?bet MINDST 5 point mere, s? du m? helt klart se os som medaljekandidat.

Columbo said:
AGF havde de 2 klart st?rste chancer i g?r ved Bundu og Helenius. At ingen af dem rammer m?let er ringe, selvom Bundu vist var ret t?t p?. Men jeg vil til hver en tid foretr?kke at AGF f?r de 2 chancer fremfor de skud S?nderJyske havde i g?r.
S?nderjyske havde en Eskelinen fik lavet en fin redning p?, men Ankersen havde s? ogs? en i slutningen han skyder langt over. Det var ikke specielt godt af nogen af holdene, men vi var da t?ttest p?. Desv?rre har vi sv?rt ved at tippe den slags kampe over til os.

Winther said:
Columbo said:
S?nderjyske havde en Eskelinen fik lavet en fin redning p?, men Ankersen havde s? ogs? en i slutningen han skyder langt over. Det var ikke specielt godt af nogen af holdene, men vi var da t?ttest p?. Desv?rre har vi sv?rt ved at tippe den slags kampe over til os.

Ja det var brand ?rgerligt at Ankersen ikke bare skubbede det fantastiske indl?g fra Bundu i kassen med knopperne, i stedet for at pr?ve at placere den, Mielitz ville ikke have taget den uanset, og det er noget lettere at skubbe den ind i stedet for at pr?ve at placere den. Det havde hjulpet meget p? Ankersens image efter hans mediestunt i sidste uge, med et m?l ig?r. 

Latest posts

Back