Winther date=1558649314 said:
Det er bedre for dansk fodbold at Lyngby ligger og g?r konkurs udenfor Superligaen, s? de m? gerne bare blive dernede... Vendsyssel synes jeg har v?ret et interessant bekendtskab og de kan vel ogs? ligge og genre AaB lidt deroppe, s? dem vil jeg hellere have oppe.
Ja vendsyssel har da v?ret lidt underholdene. Ligesom Hobro ogs? var det som den nye dreng i klassen. Men alts? de har jo postet alt for mange penge i projektet (som jeg forst?r det) ift hvad de kan blive ved med, s? alts? ligesom du n?vner Lyngby, s? nytter det ikke noget hvis det hele er holdt oppe af totalt ikke-afm?lte ricisi.
Men alts? Hobro har da ligesom SIF, Viborg og Lyngby bevist at de kan tage turen ned og komme igen. Det har vi jo ikke set fra Vendsyssel. For mig at se kunne det liges? v?re Thisted eller Fredericia eller et andet hold fra divisionerne der tog deres plads engang. Jeg ved ikke om det er godt for os at AaB kan tage spillere fra Hobro og/eller Vendsyssel, eller om det de tager spillere fra AaB. Jeg synes ikke jeg har kunne se nogen bem?rkelsesv?rdig forskel. Jeg synes Hobro med Danny O, Sabbi, Minor og Mistrati og de andre har spillere som liges? godt kunne spille i S?nderjyske.
Vendsyssel til geng?ld har taget "Vejle-vejen" og har hentet en masse totalt ukendte navne fra alle mulige nationer, og h?bet p? det bedste. Jeg har haft mere respekt for det mere stramme koncept som Hobro har haft, p? n?r under Kuhn, hvor jeg allerede ved hans ans?ttelse t?nkte: "har hvad, tror de at de skal til at spille fremad banen nu? Det m? da g? galt, som det gjorde for os".
Og pr?cis p? samme m?de har jeg det med Horsens og S?nderjyske som har fejlet p? at hente typer som Junker, og tr?nere som Glen, under devisen om, at man gerne ville "spille mere med bolden" bla bla bla.
Horsens og S?nderjyske har altid f?et deres bedste resultater med simple midler. Men da S?nderjyske vinder s?lv, der er det med spillere af en s? h?j kvalitet, at de kunne f? ekstremt effektive midler til at se flotte ud.
Jeg kan ikke se dem lide andet end Glen Riddersholm-d?den. Vi m? se.
Jeg tror Horsens g?r tilbage til gamle dyder i n?ste s?son, og fokuserer p? indl?g og boksspil p? Brock-Madsen, og sender Drost p? tribunen, og holder Junker som makker til Brock-Madsen n?r de kan, og bruger ham ellers mindre, og m?ske overvejer ham som kant i nogle kampe hvor de skal jagte.