New posts

Superligaen 2018/2019

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 155
  • Views Views: Views 20K
Klubber klar til den kommende s?son

Superliga%20klubber.jpg

Kampene om de to sidste pladser

oprykningskampe.jpg

T-Knogle said:
swharders said:
Fint. Vigtig spiller for FCM gennem mange ?r. Jeg ser ham som over the top.

Det kunne ogs? godt tyde p? at S?nderjyske er meget i tvivl om hans evner, n?r de kun giver ham 1 ?r.
Nu er hans altoverskyggende dr?m at blive dansk statsborger og den dr?m er vist udskudt til starten af 2020, s? det kan ogs? v?re en begrundelse Nyt slag for FCM-profil: M? vente et ?r mere p? dansk statsborgerskab |...
At blive dansk statsborger er det f?rste, jeg t?nker p?, n?r jeg v?gner om morgenen. Jeg forst?r ikke, det bliver ved med at blive udskudt. Jeg har nu f?et at vide, at jeg nok f?rst f?r mit statsborgerskab n?ste ?r. Der er ikke noget, jeg kan g?re. Jeg har allerede v?ret til eksamen to gange. Noget tid efter, jeg havde taget den f?rste pr?ve, fik jeg at vide, at jeg skulle tage en mere, fordi der var nye regler. Nu bliver det s? f?rst i 2020, at jeg bliver dansk statsborger, har jeg f?et at vide, siger den tydeligt skuffede Rilwan Hassan til tipsbladet.dk
eg vil v?re i Midtjylland i Danmark, det er min klub. Den eneste, jeg har spillet for. Jeg skal ikke spille for andre i Danmark.

T-Knogle said:
swharders said:
Fint. Vigtig spiller for FCM gennem mange ?r. Jeg ser ham som over the top.
Det kunne ogs? godt tyde p? at S?nderjyske er meget i tvivl om hans evner, n?r de kun giver ham 1 ?r.
Han mangler vist et ?r i Danmark for at f? sit statsborgerskab, s? jeg t?nker han vil ud om et ?r, men der er s? en optionen p? forl?ngelse hvis det ikke lykkes. Den situation g?r ogs? at han ikke ville have v?ret s? interessant for os. Jeg synes nu heller ikke han sportsligt lige er det vi mangler.

Man kan i hvert fald sige, at man er i en forf?rdelig position som AGF-fan der hader b?de BIF og Randers. 

Men hvis man et kort ?jeblik skal t?nke sobert omkring det, s? vil det v?re mere ?del?ggende for BIF ikke at komme med i EL, end det vil ?ndre det store for Randers at komme med. Faktisk kan de mange argumenter omkring hvordan det kan v?re kostbart at deltage samtidig med den vigtige start af ligaen, s? er det bedst hvis Randers vidner den kamp.

Samtidig, s? kan jeg ikke unde Randers en skid succes. Det er blot s?dan, at jeg kan unde BIF det endnu mindre. 
Eneste minus jeg kan se er, at BIF nok ville v?re i stand til at tilegne DK flere point ift koifficient-kontoen for dansk fodbold.

Jeg har spillet p?, at alle tre finaler i disse dage ender med over 2,5 m?l, og det tror jeg ogs? bliver tilf?ldet i aften. 
Jeg g?tter p? 2-1 til det ene af holdene, eller en stor BIF-sejr. Jeg tror simpelthen ikke at Randers lykkes med at spille defensivt med succes p? Br?ndby stadion i en kamp, hvor selv Randers jo er tvunget til at skulle frem af banen for at vinde, hvor de ellers ville kunne k?re en 0-0 hjem i vanlig stil. 

Men jeg frygter at den ender 0-0 efter ordin?r tid, og mit bet d?r. Men alts? jeg spillede p? at b?de EL og CL-finalen var med 2,5+ m?l, og s?ledes ogs? kampen i aften. Og det kan jo lykkes uanset hvem der scorer m?lene.

Well, BIF kom foran 3-2, og fik s? et offside-m?l for?ret til at dr?be kampen. Der var i hvert fald 2 meter offside som jeg husker det inden jeg slukkede. P? det efterf?lgende skud efter offsiden scorer Randers selvm?l. S? ja, BIF kommer i Europa og redder desv?rre s?sonen p? den m?de. Og n?r s?sonen starter op igen, s? er jeg ikke sikker p? at de ville bytte den EL-plads med en pokaltitel, da de jo fik den sidste ?r. (Men pokaltitlen giver jo bare EL, s? det kan de ?rger sig over). Men pointen er, at det ?rger man sig nok ikke s? l?nge over, n?r man nu st?r i EL alligvel. 

BIF sikrede top 6 i sidste runde af grundspillet, sikrede 4.pladsen i sidste runde af mesterskabsspillet, var i pokalfinalen, og alligevel har mange af deres fans ytret at det har v?ret k?mpe udtur for BIF i ?r etc etc etc... Og der kom kun 16.000 til finalen, hvilket var fuldst?ndigt til grin n?r de har plads til 28.000. BIF har de fleste fans i DK, og markerer sig ofte st?rkt, det m? man bare indr?mme. Men en dag som i dag kommer jeg til at t?nke p? hvordan det ville se ud hvis BIF var igennem samme 20 ?r som vores....

Latest posts

Back