New posts

Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 477
  • Views Views: Views 11K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    60
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00
Jeg tror det her viser, at vi sparer spillere (det har mange af jer efterspurgt temmelig kraftigt), og at man tror på at man kan hente det tabte senere i sæsonen, når spillerne er klar igen og indkøb er på plads.

Jeg kan godt se os spille uafgjort i aften, men jeg bliver heller ikke overrasket hvis vi taber snævert. Slagtet tror jeg dog ikke vi bliver, heller ikke selvom vi stiller med både uprøvede spillere og ude-af-kampform-spillere.
Jeg har efterspurgt man hvile dem der har behov.

Det havde Kahl i Lyngby. Det havde Tingager mod Sabah.

Det var man hamrende ligeglad, og nu godt inde i sæsonen forandre man mening.

Den del forstår jeg virkelig intet af

Man er vel blevet klogere?
Hvis du vågner syg mandag. Tænker du så den bedste løsning er at arbejde mandag og tirsdag og være syg onsdag og torsdag, eller den omvendte vej?

Der er læger ansat i AGF, dem der sagde man ikke kunne blive skadet af at spille på Tinagers skade. Det virker også forkert nu

I år spiller vi europæisk.

Det er 7. kamp.

Kan du give mig en god grund til ikke at hvile Tingager mod Sabah, men hvile spillere i dag? Hvad er forskellen.

Rovdrift den ene dag, flinkeskole den anden.
Bagklog?

Hvis man ku havde spillet flere af dem man sparer idag, og de så var gået i stykkere.. så havde du også råbt om at man skulle hvile dem, for det er jo tydeligt de mangler pausen.

Jeg er 99% sikker på st sundhedsstaben har alle de tal og observationer der skal til, til at træffe den rigtige beslutning 19 ud af 20 gange, og have langt mere viden om hvem der skal spares.

I år spiller vi europæisk.

Det er 7. kamp.

Kan du give mig en god grund til ikke at hvile Tingager mod Sabah, men hvile spillere i dag? Hvad er forskellen.

Rovdrift den ene dag, flinkeskole den anden.
Det kan også bare være noget så simpelt, at man havde troet det var en skade han kunne spille sig igennem. Og det fandt man så ud af ham ikke kunne.

Spillere spiller jo med småskader konstant.

Bagklog?

Hvis man ku havde spillet flere af dem man sparer idag, og de så var gået i stykkere.. så havde du også råbt om at man skulle hvile dem, for det er jo tydeligt de mangler pausen.

Jeg er 99% sikker på st sundhedsstaben har alle de tal og observationer der skal til, til at træffe den rigtige beslutning 19 ud af 20 gange, og have langt mere viden om hvem der skal spares.
Det mener jeg egentlig ikke jeg er.

Jeg skrev før de 4 kampe på 11 dage, at det virkede usandsynligt Tingager og Kahl kunne klare dem alle.

Jeg skrev da Tingager gik ud, at han lignede en der havde brug for en pause.

Jeg var bange for han ville forværre skaden mod Sabah.

Vil utrolig gerne medgive at jeg gentager mig selv, men at det ikke har været åbentlyst at vi tog en chance med ham, det er ikke korrekt.

Hvis du vågner syg mandag. Tænker du så den bedste løsning er at arbejde mandag og tirsdag og være syg onsdag og torsdag, eller den omvendte vej?

Der er læger ansat i AGF, dem der sagde man ikke kunne blive skadet af at spille på Tinagers skade. Det virker også forkert nu
Helt enig. Nogen har tabt bolden 100 pct. Både mht de enkelte skader og mht restitutionsbehovene.

Jeg havde hellere smidt kampen mod Lyngby end denne …

Der er mange afledte negative effekter af Tingagers skade for det ødelagde også planen om at Kahl hvilede mod Lyngby. Så var han helt flad i Baku og på bænken nu.

Et par spillere ude med sygdom oven i det hele hjælper ikke. Der er et par spillere det vil være nærmest lidt sensationelt hvis de kan levere på top-Superliganiveau, en ret beset helt ny bagkæde og også lige en decimeret offensiv. Viborg må se på den opstilling og tænke at det er en must win. Forhåbentlig er der et par spillere der lige hiver noget ekstra op.

Latest posts

Back