New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 455K
Transfervindue Sommer 2026
Lige nu er vi der, hvor jeg faktisk ikke føler mig overbevist om, at vi kvalificerer os til Conf.League uden forstærkninger.

Vi var ifølge jf Mediano ifølge en eller anden statistikside 99% sikre på gruppespil. Jeg synes faktisk, at det er højt sat, da selv mindre hold kan udnytte vores sårbarheder.

Stakkels JP.
Med lodtrækningen i går, så skal vi kvalificere os.

11 mod 11 tror jeg ikke vi havde tabt 1-4 i dag. Tror heller ikke 1-3 målet scores hver gang der trykkes af fra den afstand.

Men håber virkelig ikke, at man tror man kan hutle sig igennem Superligaen de første 6-7 runder uden mere kvalitet i forsvaret og angrebet. Heldigvis er det ret tydeligt hvilken én af de kommende 3 kampe der skal spares spillere i.

Mølgaard er jo lidt en one season wonder, og fik forlænget på toppen af karrieren. Der er ikke mange klubber der kan matche den løn. Slet ikke i Vejle.

Ham hænger vi på.

Ingen nævnt, og ingen glemt, men håber alle der mente vi var alt rigeligt i forsvaret nu er enige i, at der mangler to spillere.
Ja medmindre Mølgaard gerne vil spille fodbold.. Han kommer ikke til at se skyggen af spilletid de næste to sæsoner..

Alle kan jo se hvad der går galt i dag, og som er gået galt hver gang han har set banen.
At vi alligevel starter med ham inde er mig en kæmpe gåde.
Han får 4-5 hjerneblødninger hver gang han ser en fodboldbane, og nogle af dem kan ikke undgåes at koste.

Alle modstandere kommer til at lægge pres på vores højre side så længe han er på banen og han vil koste igen og igen, det beviser han gang på gang.
Kom nu i gang CV! Og JP start med alle mulige andre på den højre stopper, uanset hvem vi sætter på den position kan han umuligt gøre det dårligere.

Med til diskussionen om hvad vi mangler og hvor mange der skal tilføres, så bør man måske have Sportdirektørens ord i baghovedet.

Jeg tror ikke altid strategien flugter med ønskerne fra fansiden ;)

View attachment 7451

Bemærk han siger endnu flere minutter til talenterne end i sidste sæson. Det vil glæde mig hvis vi når derhen men det har jeg vist redegjort løbende for i statistik trådene for de sidste sæsoner - er stadig overbevist om det er vejen frem på den lange bane.

Lige her har strategien formentlig indflydelse på hvem og hvor mange vi henter udefra. Det kan være CV/JP lader højre CB være som den er og giver talenterne chancen for at bevise sig.

View attachment 7454
Kunne ikke lade være med t tænke på dette indlæg.

Jeg tror ikke hverken CV eller JP lader HCB være som den er nu

Kunne ikke lade være med t tænke på dette indlæg.

Jeg tror ikke hverken CV eller JP lader HCB være som den er nu

Det tror jeg heller ikke men VM er lige slut og nu begynder der forhåbentlig at ske nogle skift rundt om. Vi skal også have kvalitet ind og ikke nødløsninger.

Jeg tror der er lidt urealistiske forventninger. Det i beder om, er det vi skulle have handlet i vinters, hvis de skulle være klar nu.

Latest posts

Back