Jeg må nok erklære mig uenig.
Jeg accepterer det, men jeg respekterer det ikke. Jeg synes, det er at tage pis på fans, sponsorer og andre interessenter, når en absolut nøglespiller sidder ude så længe, uden vi aner hvorfor.
Nu havde jeg ikke selv læst Dennis Bjerres indlæg på X, jeg havde forstået det sådan at Mølgaard ikke ville have detaljer om skaden ud. Det kan også være situationen, selvom det han skriver er tvetydigt. Men hvis Mølgaard ikke vil dele informationer om sin skade, så kan du være ligeså uenig du vil, så er det i strid med GDPR reglerne at skrive om det alligevel.
Hvis det derimod er AGF selv der gemmer sig bag et lille bitte
GDPR figenblad, for at bortforklare deres misforståede hemmeligholdelse, så er jeg enig det er sgu for dumt.
Her er den præcise formulering:
Så sent som i går kunne Dennis Bjerre berette, at AGF har fortalt, at Mølgaards forstrækninger i baglåret er sprunget op igen, og at det ikke er en ny skade. Det er ekstremt ærgerligt for både os og for Mølgaard, men at konkludere på den baggrund, at det er 1) hemmeligt og 2) at klubben ikke har en diagnose, virker ret langt ude i hampen.
Jeg er helt enig i, at det ville være bedre med en lidt mere åben informationsstrøm om skaderne, men i det her tilfælde kan jeg ikke se, at klubben bevidst skulle holde noget hemmeligt for nogen. Kritikken er gået et lille nøk over gevind. Også på det her punkt.
Jeg synes ikke at man ud fra det Dennis Bjerre skriver, kan sige at AGF fortæller om en forstrækning der er brudt op, det kan også være ham selv der konkluderer at der er tale om en forstrækning. Som jeg læser det har AGF sagt at Mølgaards skade er brudt op igen, og at der ikke er tale om en ny skade, men hvad det er for en skade, er jeg ikke sikker på påkommer fra AGF:
Jeg går ikke så meget op i Yakobs skade eller Mølgaards - lige nu.
Her og nu tænker jeg kun på onsdag.... og er pisse bange, da AJ ikke er med i truppen i dag - og heller ikke Beiimo. Er der nogen chance overhovedet for, at de to kan være med på onsdag? Ved nogen noget?
Frygter tørre tæsk mod FCN i aften - og derefter en pokalfinale, hvor vi bare ikke har overskud til at spille bold med SIF - og slet ikke noget at komme med fra bænken.
Og en krybende fornemmelse at, at SIF spiller med mindre pres end vi gør, og lige nu er ved at ramme topformen sammen med deres snu træner. Og AGF? Vi er bare midt i et skadeshelvede af dimensioner - hold nu kæft jeg håber jeg tar fejl og at vi ser et topfightende hold onsdag der kyser SIF fra første fløjt - og - med Poulsen i spidsen, viser vilje og gejst!
Tager på stadion i dag og håber at blive overrasket - og at vi får sneget en uafgjort hjem som revanche for sidste gangs forsmædelige nederlag!
Jeg tror man skal passe på med at blæse SIF op til en hel masse, fordi de har spillet
en god halvleg hjemme på kunstgræsset, når de ellers ikke har vundet en fodboldkamp siden september sidste år. Thomasberg udtalte efter kampen, at han havde stillet helt forkert op, og at det var hans skyld det gik så galt. Noget tilsvarende skete i Aarhus, i den mærkelige kamp.
SIF var et ganske ordinært hold igen i 2. Halvleg, da Thomasberg havde justeret nogle ting, så koldt vand i blodet.
Jeg er overbevist om at Anderson, Mortensen, Tingager og Polle kommer ud fra kampen på torsdag med blodsmag i munden, efter at have givet alt for at få La Decima

. Derudover har jeg sgu lidt fidus til Serra, han har et vandvittigt topniveau, og det er måske sådan en kamp der kan motivere ham helt vildt.