Det er jo på en måde vildt nok at samme firma har Sabah med over 50% chance for at vinde kampen i ordinærtid, men samtidig AGF på 60% for at gå videre samlet.
Så bør man jo spille på en kombination af de to.
Mon ikke de første 15 minutter giver en rigtig god rettesnor for, om vi kommer videre, eller om vi er i problemer? Hvis ikke vi kommer ud og er en del bedre end dem i begyndelsen, så bliver det nok en lang aften i varmen.
Men det tror jeg nu egentlig også på, at vi er. Jeg tror, vi kommer med frisk energi og med bedre kvalitet, og så skal vi nok få scoret mindst ét mål. Og så skal de holdes væk fra at score mere end ét. Det synes jeg, lyder meget realistisk.
Udover energien og presspillet så glæder jeg mig til at se, om vi har fået bedre styr på hjørnesparkene. Jeg får eddermame lange løg, hvis Sabah får 2-3 kontrachancer i mod os efter et dårlig slået hjørnespark, som de gjorde i første kamp!
Hvis ikke vi efter en uges pause viser bedre udholdenhed så gruer jeg godt nok alvorligt for efteråret. Vi skal simpelthen kunne matche Sabah på fysikken.
Udover energien og presspillet så glæder jeg mig til at se, om vi har fået bedre styr på hjørnesparkene. Jeg får eddermame lange løg, hvis Sabah får 2-3 kontrachancer i mod os efter et dårlig slået hjørnespark, som de gjorde i første kamp!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.