New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 583K
Transfervindue Sommer 2026
Hvis vi leder efter en 'trup' til de tre stopperpositioner, hvor der er 7-8 spillere, og hvor der som minimum er to spillere til hver af de tre pladser, så kunne den trup efter 1/9 se ud noget a la:

Højre: Rösler, Callø, Storch
Midt: Tingager, Brorsson, Rösler, Camara
Venstre: Kahl, Rösler, Camara

Udlejes/sælges: Mølgaard, AJ

Det er syv spillere til stopperne. Det er tre gode startere, og så er det en blanding af lidt for urutinerede talenter og måske en rutineret reserve på lidt for lavt niveau, hvis vi skal spille Champions/Europa League. Jeg ville have foretrukket en spiller, der både kan presse Kahl og Tingager med en lidt lavere alder og stadig med international erfaring.

Jeg tror, Brorsson kommer på glat is i Europa, og jeg tror ikke, han er arvtageren fra Tingager til næste år. Og det tror jeg heller ikke Camara, Storch eller Rösler er. Så er Brorsson den acceptable reserve de næste 2-3 år for ikke at ruske for meget op i hierarkiet? Det kan forsvares, men det sætter også et naturligt loft for vores præstationer.

Det er svært at spå om de unge - indimellem har nogen af dem tendens til at udvikle sig hurtigt, når de får muligheden for spilletid. Jeg har lidt for ofte kigget på en ung spiller fra Fcn og tænkt vedkommende laver alt for mange fejl men et års tid senere, har han leveret sportsligt og ender som en rigtig god case.

Overordnet havde jeg en forventning om der skulle købes ind til toppen men kan sagtens se, hvorfor man måske justerer den en anelse. Jeg har opgivet Mølgaard/JJA som begge sidder for ofte ude - det er ikke holdbart. Samtidig skiftede de to polyvante (er det ikke det som landstræneren kaldte dem) spillere i form af Beijmo og Dalsgaard til henholdsvis en konkurrent og den evige pension. Vi mangler lidt nogen som er fleksible og kan tage de nødvendige opgaver på et fornuftigt niveau - samtidig med de opfylder et af de krav jeg går (lidt for) meget op i, at de er til rådighed.

Det virker som om, at Brøndby er færdige med at købe ind og primært skal koncentrere sig om at trimme truppen ned fra 32 spillere resten af vinduet. Jeg kan godt være spændt på harmonien i truppen, hvis de ikke lykkes med den øvelse.

Latest posts

Back