New posts

Preseason 2019-20

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 87
  • Views Views: Views 11K
Hvis det er hvad der skal til, for at f? Amini til at skrive under p? en forl?ngelse, s? synes jeg det er fint. Han er en slider og g?r gerne forrest i forhold til arbejdsindsats. Jeg kan v?re i tvivl om hans lederevner, men jeg forestiller mig, at der st?r respekt om ham i truppen, og det er alt andet lige en god start. Resten kan han m?ske vokse ind i...

Den nye tr?je er p? trapperne - kommer 22.7.
#mintr?je

agf%201.jpg

66425323_10220110584777924_4103984849264574464_n.jpg

Jeg fik ogs? en med posten i dag. Der er allerede lidt billeder fremme af den. Jeg synes det er fedt at byen og dens fans er med i tr?jen, og s?ledes er det eks. f?rste gang at KSDH indg?r i en AGF_tr?je. Der er dog 2 tynde r?de striber i tr?jen (lodret) sammen med et par m?rkebl? striber som jeg ikke helt kan f? til at bundfalde sig hos mig, ift min opfattelse af tr?jen.

Men flot af klubben at udsende den slags til folk som har budt ind med forskellige sager til klubben i l?bet af ?ret. Jeg har eks. siddet i m?der med klubben omkring placering af fans ift C1, som nu i ?r bliver ikke-nummereret. Og det n?vner de i brevet, og ?nsker mig en god s?son mm. Det er sgu fedt at f?le sig v?rdsat. Flot af klubben m? jeg sige.

EDIT: Der er en der har uploadet billedet til twitter allerede. S? det er ude kan man sige. https://twitter.com/LodbergS/status/1149342664812388352

Stig AKA Frank Heskj?r date=1562874741 said:
Jeg fik ogs? en med posten i dag. Der er allerede lidt billeder fremme af den. Jeg synes det er fedt at byen og dens fans er med i tr?jen, og s?ledes er det eks. f?rste gang at KSDH indg?r i en AGF_tr?je. Der er dog 2 tynde r?de striber i tr?jen (lodret) sammen med et par m?rkebl? striber som jeg ikke helt kan f? til at bundfalde sig hos mig, ift min opfattelse af tr?jen.

Men flot af klubben at udsende den slags til folk som har budt ind med forskellige sager til klubben i l?bet af ?ret. Jeg har eks. siddet i m?der med klubben omkring placering af fans ift C1, som nu i ?r bliver ikke-nummereret. Og det n?vner de i brevet, og ?nsker mig en god s?son mm. Det er sgu fedt at f?le sig v?rdsat. Flot af klubben m? jeg sige.

EDIT: Der er en der har uploadet billedet til twitter allerede. S? det er ude kan man sige. https://twitter.com/LodbergS/status/1149342664812388352
God stil af klubben m? man sige. Og er den ikke lidt 80'er retro? Synes at kunne huske billeder af Lars Lundkvist m.fl. i en tr?je der ogs? havde den slags tynde lodrette striber.

Vedr. de r?de striber s? lader det til at "folk" generelt helt har glemt at r?d ER en gammel AGF farve.
F?r alle de fjollede avay tr?jer i underlige farver havde AGF kun 2 spille s?t. Hvid tr?je / bl? buks eller r?d tr?je /r?d buks. Jeg er ikke helt sikker men jeg mener at AGF's h?ndboldhold spillede i det samme, bare omvendt.
S? tror jeg nok at "retro striberne" var bl?. :-) 

Vedr. de r?de striber s? lader det til at "folk" generelt helt har glemt at r?d ER en gammel AGF farve.
[member=31]Hamborg[/member]? 
Du h?rer ingen sige det her. Jeg er udem?rket klar over at r?d er en del af vores farve-DNA, ligesom gr?n faktisk er det historisk. 
Men det er to helt helt tynde streger, og det er ikke normalt en del af vores tr?jer. S? alts? farven er mig fin nok, det er mere hvordan r?de lodrette streger f?r tr?jen til at se ud overall. 

Jeg kan ikke huske hvilken tr?je-udgave det var der havde r?d inden i kraven, men den var super fed synes jeg.

S? tror jeg nok at "retro striberne" var bl?. :-) 
Og ja, dem husker jeg langt bedre. Mon ikke de er mere udbredte i folks hukommelse (fra 80'erne)

Latest posts

Back