New posts

Preseason 2019-20

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 87
  • Views Views: Views 11K
Preseason 2019-20
Hamborg date=1562920818 said:
Stig AKA Frank Heskj?r date=1562919739 said:
Og ja, dem husker jeg langt bedre. Mon ikke de er mere udbredte i folks hukommelse (fra 80'erne)
 Dem der husker 80'erne oplevede dem slet ikke :-)
Jeg oplevede dem, men husker dem ikke ;)  I hvert fald ikke ift. AGF, hvor jeg blot svagt husker at have set et par enkelt kampe med min far og bror. S? det er alene fra gamle billeder at jeg mindes at have set de tynde lodrette striber.

Striberne integrerer sig ikke s?rlig godt med firmalogierne og det er heller ikke noget der altid bliver taget ret meget hensyn til. Jeg h?ber ogs? stadig p? at vi en dag f?r en sponsor der vil betale for at have forsiden for sig selv. Udover at jeg forventer det vil v?re et st?rre sponsorat, vil det n?rmest automatisk give en p?nere tr?je. Jeg gl?der mig dog til lige at se den p? en krop og i aktion, det er ikke helt det samme n?r den h?nger p? en b?jle.

Striberne integrerer sig ikke s?rlig godt med firmalogierne og det er heller ikke noget der altid bliver taget ret meget hensyn til.
[member=44]Winther[/member]? 

Og den ene stribe er ellers AGFs traditionelle bl?, som Arbejdernes Landsbank er g?et med til at farve deres eget logo-skrift, og den s?de farve er knaldr?d, istedet for Ceres-r?d. Og det er jo nok der det g?r lidt galt. De bl? striber der matcher skriften er sgu fint nok.

Stig AKA Frank Heskj?r said:
Striberne integrerer sig ikke s?rlig godt med firmalogierne og det er heller ikke noget der altid bliver taget ret meget hensyn til.
[member=44]Winther[/member]?

Og den ene stribe er ellers AGFs traditionelle bl?, som Arbejdernes Landsbank er g?et med til at farve deres eget logo-skrift, og den s?de farve er knaldr?d, istedet for Ceres-r?d. Og det er jo nok der det g?r lidt galt. De bl? striber der matcher skriften er sgu fint nok.
Farverne er lidt sv?re at vurdere p? et billede, men i det mindst har man da s? lavet Arbejdernes Landsbank i samme bl?. Selvf?lgelig. Jeg tror det vil ?ndre for meget p? Ceres logo at justere farven og den tynde stribe skal v?re kraftigt r?d for ikke at forsvinde og for at matche den bl?. Min pointe om at de ikke integrerer s? godt med logoerne var dog mest den m?de de sk?rer sig igennem. Det er den slags problemer man har n?r man absolut vil have nogle tynde striber uden for megen hensyntagen til hvad der ellers skal v?re p? tr?jen.

Jeg synes det bliver mere rodet end n?dvendigt. Vi har ellers gode foruds?tninger med en som udgangspunkt ensfarvet tr?je, men bliver s? h?mmede af som en af f? klubber at skulle have to firmaer p? fronten.

N?r nu kommunen vender tommelfingeren ned ifht et nyt stadion er vi m?ske fri til at n?jes med de gotiske bogstaver og en stjerne i venstre side, det vil ogs? se bedre ud :)

Det er i ?vrigt ikke den v?rste tr?je vi har haft, jeg kunne bare godt t?nke mig at den var s? enkel som fx Tottenhams - vores gamle reference - og s? kan man lege lidt med detaljerne omkring det.

Latest posts

Back