Enig. Jeg vil helst undgå oprykkere de første 4-5 kampe. Men derfor bør det her agf hold stadig være gode nok til at vinde. Uden at jeg undervurderer dem.
Jeg undrer mig en smule over, at man ikke har givet Tomas en kamp fra starten. Jeg havde gerne set Emmery få lidt pause og så kunne man bringe hans X-factor senere i kampen. Men: In JP we trust!
Jeg undrer mig en smule over, at man ikke har givet Tomas en kamp fra starten. Jeg havde gerne set Emmery få lidt pause og så kunne man bringe hans X-factor senere i kampen. Men: In JP we trust!
Opstillingen er fin.
I forhold til dobbeltopgøret mod Sabah om direkte indtræden i Euro League, betyder en SL-udekamp mod lyngby forsvindende lidt.
Fokus skal være på en fornuftig indsats og at undgå unødvendige skader.
Jønsson og Tingager trækker op. Til gengæld starter AGF med fem (5!) teenagere.
Jeg er mest overrasket over, at man starter med Arnstad, Bech og Tingager. De spillede alle 120 minutter forleden, og de skal pinedød være 100% klar på onsdag.
Hvis vi kan vinde med så mange unge mod en oprykker, der kom med masser af optimisme og var bedst i Parken mod FCk, ser det ganske godt ud. Det er gode talenter, men især omkring Ting jo meget uerfarne spillere. De unge hos Lyngby må have spillet lidt flere kampe og dermed også sammen med resten af holdet. Forhåbentlig kan Jønsson hjælpe til her.
Jeg ved ikke om Tingager nødvendigvis skulle hviles, men det havde været godt hvis det var muligt. Der må komme en spiller til, ellers kan vi pludselig være ilde ude.
Jønsson og Tingager trækker op. Til gengæld starter AGF med fem (5!) teenagere.
Jeg er mest overrasket over, at man starter med Arnstad, Bech og Tingager. De spillede alle 120 minutter forleden, og de skal pinedød være 100% klar på onsdag.
Jeg synes det er voldsomt satset med Storch og Camara i forsvaret. Men mon ikke også det mest af alt er af nød. Der er simpelthen ikke andre muligheder lige nu.
Vigtigst er at vi stiller med samme offensiv som fungerede godt i onsdags.
JP afviser i interview, at Hedenstad nu er førstemålmand. Han mener at de to målmænd er ret ens (jeg tror han mener i forhold til spillet med fødderne) og at det derfor ikke er et stort problem at rotere dem lidt.
ved ikke om Tingager nødvendigvis skulle hviles, men det havde været godt hvis det var muligt. Der må komme en spiller til, ellers kan vi pludselig være ilde ude.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.