New posts

Preseason 2019-20

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 87
  • Views Views: Views 11K
T-Knogle said:
Stig AKA Frank Heskj?r said:
Trist dog, at Backmann slet ikke er med.

Ja det er Kraftedme noget L??rt!!!

Der er sgu ikke andet at g?re end at hente en ny centerforsvarer desv?rre, man kan ikke planl?gge en s?son efter en spiller der g?r i stykker s? ofte :-(

Pis.
Det er det, men det er endnu v?rre (for klubben) hvis han er med i opstarten, ser ud til at v?re klar, og s? g?r i stykker lige n?r vinduet har lukket. Hvis han ikke er klar til tr?ningskampe nu kan PC vel ikke g?re andet end at hente en centerforsvarer mere?

Dichio said:
Ja m?ske skal vi ikke l?gge noget i Backmann ikke var med mod Horsens - krydser fingre

At han skal k?res s? langsomt ind, siger alt om, hvor alvorlig den her skade er. Vi ved med andre ord ikke, om han reelt nogensinde kommer tilbage. Med Grabara ude er vi ved at v?re sl?et tilbage til start i forsvaret. Vi skal have en m?lmand ind, som is?r har sin styrke i luften. De har jo flere m?lm?nd i Liverpool og England i ?vrigt.

Di Stefano date=1561707055 said:
At han skal k?res s? langsomt ind, siger alt om, hvor alvorlig den her skade er. Vi ved med andre ord ikke, om han reelt nogensinde kommer tilbage. Med Grabara ude er vi ved at v?re sl?et tilbage til start i forsvaret. Vi skal have en m?lmand ind, som is?r har sin styrke i luften. De har jo flere m?lm?nd i Liverpool og England i ?vrigt.
Som du lidt selv er inde p?, s? begynder vi nu lidt forfra med forsvaret. Grabara var en stor oplevelse og det kan blive sjovt at f?lge hans karriere fremover og sige til sig selv, at han engang var AGF'er. Men ellers m? man vel sige, at vi nu har brug for at finde en god permanent l?sning i m?let. Ikke flere lejesvende. Nu har vi ogs? sikret os det p?ne regnskab i denne s?son og samtidig frigjort s? mange midler i p? afg?ede spillere i sidste s?son, at der m? v?re r?d til nogle markante forst?rkninger.

SteenA date=1561807363 said:
Interessant, at Amini er udpeget til anf?rer i dag mod Randers.

Live-opdateringer:

http://stiften.dk/artikel/586844?rss
https://twitter.com/AgfLive

Startopstilling:
Oscar Whalley - Alexander Munksgaard, Frederik Tingager, Jesper Juelsg?rd, Casper H?jer Nielsen - Nicolai Poulsen, Mustafa Amini, Bror Blume - Mustapha Bundu, Patrick Mortensen, Jakob Ankersen

Stage har stadig ferie da han lige er kommet hjem fra U21. Amini er anf?rer fordi Backmann og Stage ikke er med. 
Men hvem der B?R v?re anf?rer hvis Stage s?lges, og Backmann ikke kan spille er et interessant sp?rgsm?l. 
Amini synes jeg ikke er oplagt, da han ikke har den rette pondus overfor modstandere/dommer/medspillere. Han har det hele i sine evner p? banen, og det kan jeg lide ham for. Men samtidig g?r det ham ikke til oplagt anf?rer. 

Patrick Mortensen og Tingager er to oplagt uden for midtbanen. Men jeg kunne godt t?nke mig at det var den klassiske 6'er eller 8'er der var anf?rer. NP er udelukket. 

Jeg synes Tingager ville kunne v?re oplagt som viceanf?rer. Det vil betyde at han er anf?rer n?r Backmann ikke spiller, og er Backmanns makker n?r han g?r.

Stig AKA Frank Heskj?r date=1561809514 said:
Men hvem der B?R v?re anf?rer hvis Stage s?lges, og Backmann ikke kan spille er et interessant sp?rgsm?l.
Amini synes jeg ikke er oplagt, da han ikke har den rette pondus

Jeg t?nkte bare, at det at Amini g?res til anf?rer i dag m?ske kunne tolkes i retning af at han ikke st?r foran et salg lige nu. Men det er nok lidt spekulativt, da han ret beset bare er anf?rerreserve for Backman, Stage og Sana.

N?, Backman p? banen efter 62. minutter - sammen med en r?kke andre. Opstillingen er nu:

Thiesson (TK) - Munksgaard, Backman, Hausner, Th?gersen - Hvidt, Erlykke, Toutouh - Sana, Ammitzb?ll, Lunding

Stor udskiftning hos AGF. Oscar Whalley, Jesper Juelsg?rd, Frederik Tingager, Casper H?jer, Mustapha Bundu, Jakob Ankersen og Patrick Mortensen forlader banen. - [font=Roboto-Regular, sans-serif]De bliver erstattet af Kasper T. Kristensen, Niklas Backman, Sebastian Hausner, Alexander Ammitzb?ll, Youssef Toutouh, Daniel Th?gersen og Kasper Lunding.
[/font]

s? alts? Backmann virker til at v?re p? kurs til at blive k?rt klar igen efter planen.

SteenA date=1561811267 said:
Stig AKA Frank Heskj?r date=1561809514 said:
Amini synes jeg ikke er oplagt, da han ikke har den rette pondus

Jeg t?nkte bare, at det at Amini g?res til anf?rer i dag m?ske kunne tolkes i retning af at han ikke st?r foran et salg lige nu.
?hr. Ja den tolkning k?ber jeg :D

Hvis Amini stod foran et salg, s? havde man nok afpr?vet en anden i rollen.

Jep. Og der bliver det sp?ndende om Backmann er klar til at tage med til, og om Stage stadig er GF'er!

Hvorn?r skal de afsted?

EDIT:
?? 
Tr?ningslejr venter

Efter tr?ningskampen f?lger mere tr?ning hjemme i Aarhus, og s? rejser hele staben p? tr?ningslejr ved Rotenburg i Tyskland i weekenden. Her bliver der dog heller ikke meget ferie over det - David Nielsen beskriver med ?t ord, hvad der venter spillerne sydp?:

Skulle de have v?ret afsted efter kampen imod Horsens? Eller tales der om denne weekend? Formentlig.

Martin Hansen date=1561816807 said:

Men man har fortsat ikke meldt noget ud om modstanderen i den sidste tr?ningskamp, den 5. juli. Men det er vel bare HSV igen, som ?nsker noget hemmelighedskr?mmeri. De kan da i hvert fald ikke klage over manglende modstand de sidste par ?r. Det er vel n?rmere os, der skal s?ge en bedre modstander  8)

SteenA date=1561818167 said:
Martin Hansen date=1561816807 said:

Men man har fortsat ikke meldt noget ud om modstanderen i den sidste tr?ningskamp, den 5. juli. Men det er vel bare HSV igen, som ?nsker noget hemmelighedskr?mmeri. De kan da i hvert fald ikke klage over manglende modstand de sidste par ?r. Det er vel n?rmere os, der skal s?ge en bedre modstander  8)
 Ja alts? "hemmelighedskr?mmeriet" kommer helt forst?eligt af, at HSV ellers kan have tusindevis af tilskuere til annoncerede tr?ningskampe. Det giver meget mere rolige og passende omgivelser n?r der er f?rre tilskuere, og tr?ner kan r?be spillerne op let og behageligt, og spillerne ikke render rundt og f?ler de skal g?re x og y for tilskuernes skyld.

Latest posts

Back