New posts

Kamptråd Pokal 3. runde: BK Skjold - AGF, onsdag d. 16.09. Kl 18

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 290
  • Views Views: Views 10K
Added to Calendar: 16-09-26

Kamp udfald

• Total voters
    58
  • Poll closed .
Kamptråd Pokal 3. runde: BK Skjold - AGF, onsdag d. 16.09. Kl 18
Jeg synes, at de bagerste fire skal være de samme fire, der skal spille mod Horsens. Vi har simpelthen brug for relationer og kontinuitet i bagkæden. Herudover er jeg enig i, at det vil være fint at rotere meget.

Hvis de er klar, ville jeg starte med:

Hedenstad
Rösler - Gretarson - Kahl
JA - JJ - Solbakken - MA
Bech - Bogere
ST

Hvis Kahl er skadet eller har brug for hvile, erstattes han af Camara eller Callø i den rækkefølge.
Enig. Men det kan vel også være Tingager er ved at være klar. Kahl lignede en der tager en måned på sidelinjen med den muskelskade. Så hvis Tingager er tilbage vil forsvarskæden den næste tid hedde Rösler - Tingager - Gretarsson og de skal helst bare spille og spille og spille.

Spillere som Hansen, Mølgaard, Jønsson, Solbakken og Anderson skal have tid. Har vi skadede spillere tilbage, skal de nok spilles ind (i 2. halvleg?) Hvad med de nye spillere? Har de brug for tid?
Kahl, Knudsen, Arnstad og Serra skal pauses.

Så det kunne ligne noget a la det her:

Hansen
Mølgaard - Tingager - Gretarsson
Andersen - Jønsson - Solbakken - Anderson
Bech - Bogere - McCowatt

Jeg synes, at de bagerste fire skal være de samme fire, der skal spille mod Horsens. Vi har simpelthen brug for relationer og kontinuitet i bagkæden. Herudover er jeg enig i, at det vil være fint at rotere meget.

Hvis de er klar, ville jeg starte med:

Hedenstad
Rösler - Gretarson - Kahl
JA - JJ - Solbakken - MA
Bech - Bogere
ST

Hvis Kahl er skadet eller har brug for hvile, erstattes han af Camara eller Callø i den rækkefølge.

Jeg var på min morgencykeltur nået frem til samme. Fuld skrald på angrebet, kontinuitet i bagkæden og rotation på midten.

MEN: Med Kahls skade i weekenden, skal han vel stå over. Og så er vi godt igang med at rotere i forsvaret, hvis Gretarson skal på vcb (og så Callø i midten)

Jeg var på min morgencykeltur nået frem til samme. Fuld skrald på angrebet, kontinuitet i bagkæden og rotation på midten.

MEN: Med Kahls skade i weekenden, skal han vel stå over. Og så er vi godt igang med at rotere i forsvaret, hvis Gretarson skal på vcb (og så Callø i midten)

Det mest positivt ved FCN kampen var vel Gretarson på midten. Det tænker jeg, han skal blive, indtil Tingager er tilbage.

Lad det nu bare blive en ukompliceret opgave uden skader og ikke noget der puster til bålet der omslutter klubben for tiden.

Hansen står vel, men ellers ved jeg ikke hvordan JP gør. Tror han stiller op i noget nær stærkeste.
Hansen selv har aldrig været meget for at give pladsen væk, heller ikke i pokalkampe.

Jeg tror Jønsson, Solbakken, Bech, Andersen og Tchamche starter i forhold til FCN.

Jeg er klart på holdet der stemmer for at bagkæden skal spilles sammen, og da Kahl gik ud i søndags tror jeg at Colin - Tinge - Gretar starter så de er klar til søndag. Så må de skifte ud efter 60 eller lign, men det er tydeligt at vi har brug for nogle minutter til en tre back der ikke skal rotere alt for meget

Desværre ja.
Ikke at du kan bruge det til noget, men os med den lille pakke fra Yousee/Vios kan dog se den.

Har luret på at skifte til yousee men det krævede mental kapacitet, at sætte sig ind i valget af kanaler vs. pris :ROFLMAO: Det var noget med nogle point mv. På Norlys er det bare vælg 8!

Til gengæld skulle man have mulighed for tilkøb af f.eks. muligheden for at se samme kanal hos flere brugere. Meget anvendeligt når jeg er på rejse. Til gengæld sørger begrænsningen på Norlys for, at næste generation er selskabelige når man er hjemme;) Alle de ting man skal overveje!

Har luret på at skifte til yousee men det krævede mental kapacitet, at sætte sig ind i valget af kanaler vs. pris :ROFLMAO: Det var noget med nogle point mv. På Norlys er det bare vælg 8!

Til gengæld skulle man have mulighed for tilkøb af f.eks. muligheden for at se samme kanal hos flere brugere. Meget anvendeligt når jeg er på rejse. Til gengæld sørger begrænsningen på Norlys for, at næste generation er selskabelige når man er hjemme;) Alle de ting man skal overveje!
Du kan desværre ikke se Viasat kanalerne på mere end ét device.
F.eks. kan du ikke se F1 og fodbold på samme tid, med mindre fodbolden er på TV2

Last edited:
Sæt rutinen på banen så vi kan få det afgjort og skiftet ud:

Hansen
Mølgaard - Tingager - Gretarsson
Anderson - Jønsson - Solbakken - Emmery
Bech - Bogere - Arnstad

Så kan Knudsen få et hvil sammen med de udeladte Carstensen og Kahl. Han kan til nød komme ind og brillere senere sammen med bl.a. Andersen, McCowatt og Serra.

Jeg vil se Arnstad helt fremme sammen med Bech - og Callø på bænken sammen med Røsler.

Jeg håber på

Hedenstad

Callø - Tingager - Gretarsson

Andersen - Jønsson - Solbakken - Anderson

Bech - Bogere

Tchamche​

+++++

Så kan det ændres til

Hedenstad

Røsler - - Tingager - Gretarsson

Mølgaard - Jønsson - Armnstad - Anderson

Bech - Serra - McCowatt​
Ja, lad nu Tingager starte og gi him 45-60min., så er han vel klar til Horsens søndag

Latest posts

Back