New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 432K
Nyheder om andre klubber
Jeg kender intet til ham men jeg har før advokeret for at scoute i de store klubber. De har mange store talenter, som aldrig vil få muligheden på 1. holdet.

Simsir pengene skal hurtigt ud og arbejde og ja CV må squ også gerne snart bruge nogle penge. Vejlby til trods bør der være penge til mindst 2 fornuftige spillere.

Der er helt sikkert muligheder, men vores problem ift fx FCM er måske at lønningsniveauet er for lavt, så de skal opgive meget mod at få noget mere spilletid. På den måde kan FCM lettere handle i Dortmund mens vi skal finde dem i lidt mindre klubber eller som med Arnstad og Badji i Belgien. Jeg tror dog også at det er endnu et sted hvor flere europæiske kampe kan hjælpe.

• Like
Reactions: fsc
Der er helt sikkert muligheder, men vores problem ift fx FCM er måske at lønningsniveauet er for lavt, så de skal opgive meget mod at få noget mere spilletid. På den måde kan FCM lettere handle i Dortmund mens vi skal finde dem i lidt mindre klubber eller som med Arnstad og Badji i Belgien. Jeg tror dog også at det er endnu et sted hvor flere europæiske kampe kan hjælpe.
Det hjælper nok også, at spilleren kender Tullberg fra Dortmund.

Det hjælper nok også, at spilleren kender Tullberg fra Dortmund.
Ja, man kan sige at det lidt svarer til vores fordel da vi hentede Arnstad. Vi havde måske stadig ikke med lidt ekstra personlig forbindelse kunnet hente en spillet i Dortmund (der er selvfølgelig altid undtagelser, det kommer også an på alder og niveau osv) og på daværende tidspunkt tror jeg heller ikke vi havde kunnet hente Arnstad. Badji blev ikke et projekt der lykkedes, men måske kan vi hente en der er bedre nu i fx Belgien eller på et lidt højere niveau.

Ham her i Dortmund ville også være en ny rekordhandel i overgangssum, så vores muligheder bliver selvfølgelig også bedre hvis vi kan betale noget mere og vi må vel også kunne lægge 20 mio+ nu for den rette spiller.

Men det viser også at de 300 millioner som klubben har sagt højt de vil have for ham er endnu et fatamorgana (ja, jeg ved godt han er skadet, men hvis man vil købe ham for ca. 200 millioner, så er det ikke skaden der koster 100 millioner, men i stedet virkeligheden der rammer dem).
Spørgsmålet er vel nok også hvor Franculino ser sin fremtid. Saudi Arabien i den alder, eller i f.eks Bundesligaen?

Men ja de priser Steinlein drømte om virker ikke rigtig til, at være der de ender. 97-98 millioner for Simsir er også under det de håbede på.

Manden har ik spillet i et halvt år. Det er jo fuldstændig hjernedødt🤯
Ja, hvis det altså er rigtigt. Det kan sådan set godt være, at FCM har plantet historien for at sætte et benchmark for prisen.

Hvis jeg var potentiel køber her, ville jeg være meget skeptisk omkring hans niveau post-skade og ville nok ikke smide så stort et bud, før man har set nogle egentlige indikationer på, at han kan komme tilbage på sit tidligere niveau. Han var en skygge af sig selv i samtlige kampe efter hans "comeback".

Ja, hvis det altså er rigtigt. Det kan sådan set godt være, at FCM har plantet historien for at sætte et benchmark for prisen.

Hvis jeg var potentiel køber her, ville jeg være meget skeptisk omkring hans niveau post-skade og ville nok ikke smide så stort et bud, før man har set nogle egentlige indikationer på, at han kan komme tilbage på sit tidligere niveau. Han var en skygge af sig selv i samtlige kampe efter hans "comeback".
Campo skriver den er god nok.

Var han ikke blevet skadet og havde han fortsat med mål i foråret, så var de 300 millioner bestemt realistiske.
Han har dog set sølle ud siden skaden og ligner også en der har taget lidt på.
Pt synes jeg 187 millioner er højt sat. Jeg var slået til, hvis jeg var fra Herning og havde modebriller.

Hvordan havde du stillet i forhold til handlen, hvis du var fra Herning, men ikke bar briller?

Campo skriver den er god nok.
Bare for kildekritikkens skyld: De kan have ringet til FCM, der har bekræftet det. Og når FCM har en interesse i, at den historie er ude, vil jeg tillade mig at være skeptisk. Et gæt på, hvad der kan være baggrunden (total spekulation, så tag det med forbehold):

FCM vil meget gerne sælge manden for et stort beløb. På grund af et skadesplaget og sløjt forår, er der ikke særligt stor aktivitet, og ingen nævneværdige bud, da klubberne ser ham an. FCM er dog meget bevidste om, at mange klubber har ham på radaren. Derfor planter de en historie om, at en unavngiven klub fra Saudi Arabien har budt, men at de har afvist. Det vinder de to ting på; 1) de fortæller markedet, at han i hvert fald ikke kan sælges for mindre end 187 mio kr. og 2) de prøver at få interesserede klubber aktiveret.

Var han ikke blevet skadet og havde han fortsat med mål i foråret, så var de 300 millioner bestemt realistiske.
Han har dog set sølle ud siden skaden og ligner også en der har taget lidt på.
Pt synes jeg 187 millioner er højt sat. Jeg var slået til, hvis jeg var fra Herning og havde modebriller.
Så havde det vel næsten krævet det blev Premier League.

Hvis man søger på transfers på 35 millioner euro og opefter sidste sæson, så er det hovedsageligt Premier League klubber. Der er tre der kan være med på 40 millioner Euro i Spanien, i Italien er det 3-4. Frankrig 2-3. Tyskland 2-3 også.

40 millioner er en kæmpe stor europæisk transfer.

Spørgsmålet er vel nok også hvor Franculino ser sin fremtid. Saudi Arabien i den alder, eller i f.eks Bundesligaen?

Men ja de priser Steinlein drømte om virker ikke rigtig til, at være der de ender. 97-98 millioner for Simsir er også under det de håbede på.
Tja. Hvis man får 50 mio om året i Saudi eller 10 mio om året i Bundesligaen så forstår jeg godt han vil vælge Saudi. Og om 2-3 år kan han så vende tilbage til Europa.

Jeg ville være glad som BIF-tilhænger. Vallys var nærmest dødvægt i sidste og nu går de frigivet midler til at forme holdet efter Nørgaard hoved.
Det har har harmonerer bare ikke så godt med at han har været en nøglespiller i deres opstart, og Nørgaard har udtalt at han ville bygge holdet op omkring ham. Så jeg tror det var et sidste desperat forsøg på at holde på ham, men han ville ud og opleve at spille i udlandet inden det var for sent.

Så havde det vel næsten krævet det blev Premier League.

Hvis man søger på transfers på 35 millioner euro og opefter sidste sæson, så er det hovedsageligt Premier League klubber. Der er tre der kan være med på 40 millioner Euro i Spanien, i Italien er det 3-4. Frankrig 2-3. Tyskland 2-3 også.

40 millioner er en kæmpe stor europæisk transfer.
Og også top-15 til Saudi Pro League og mere end hvad nogle af stjernerne der er købt for, samtidig med at udmeldingerne jo ellers er at der skrues en smule ned for forbruget. Det vil være ekstremt med €40 mio, men €25 mio vil da også være et meget flot salg af en spiller der har været skadet og ikke vist noget efter at han kom tilbage i foråret. Hvis rygtet er sandt ryger han nok, ellers kan det være de skal holde på ham lidt endnu så han kan komme i gang igen. Samtidig er han dog allerede ved at være ovre den alder hvor de normalt vil kunne hente de helt store beløb.

Ha, his jeg ikke var Steinlein, så havde jeg slet ikke turde spille så højt spil som han gør med en mand, som jeg slet ikke er overbevist om kommer tilbage på efterårets niveau.
Jeg havde solgt til første bud over 100 mil.

Gå du lige til Anders Holck og fortæl, at du sælger ham for kr 100 mio som du kunne få +kr 200 mio for i vinters og mente skulle sælges for + kr 250 mio😂 Tænker det bliver en kort karriere😉

Ifølge fans ude fra Heden som normalt har kontakter, så vil de naturligvis forsøge at spille ham i form og håbe på han performer i de + 10 kampe der er inden vinduet lukker. Det var i hvert fald meldingen for nogle uger siden.

Latest posts

Back