Jeg er ked af, at jeg har forvirret dig, men her er hvad jeg skrev (som du tydeligvis enten ikke forstår eller bevidst fejlgengiver):
".....så er der også noget der hedder soliditet og med de tilgange, der kommer på aktivsiden som følge af stadioninvesteringerne og det underskud vi kommer til at lave i 2026, så er der nok også grænser for hvor meget man kan/vil udfordre egenkapitalkravene ved også at købe spillere (på klods) og dermed yderligere udvide aktivmassen."
og da jeg så forsøger at bibringe dig lidt opklaring (fordi jeg skrev om soliditet) ift. en rigid "hvad er kravet", "man kan lave transfers med en negativ EK" , med dette:
"Soliditeten er sådan set noget den enkelte virksomhed af sig selv tilstræber. For at fremstå veldrevet og kunne modstå dårlige tider. Det er meget tydeligt, at vores egenkapital er gjort klar til såvel en betydelig forøgelse af aktiverne og et hul i jorden (for at bruge JNs egne ord) for 2026/2027, så soliditeten stadig er fornuftig"
så insisterer du fortsat på at høre om "egenkapitalskravene".
Det er jo lidt goddagmandøkseskaft så. Men de fleste veldrevne virksomheder vil helst ikke under en soliditetsgrad på 35-40. Du kan selv more dig med at beregne hvornår vi havner der når vi forøger vores aktiver markant og samtidig laver et betragtelig indhug i egenkapitalen som følge af underskud det kommende regnskabsår.