New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 431K
Nyheder om andre klubber
Jeg kender intet til ham men jeg har før advokeret for at scoute i de store klubber. De har mange store talenter, som aldrig vil få muligheden på 1. holdet.

Simsir pengene skal hurtigt ud og arbejde og ja CV må squ også gerne snart bruge nogle penge. Vejlby til trods bør der være penge til mindst 2 fornuftige spillere.

Der er helt sikkert muligheder, men vores problem ift fx FCM er måske at lønningsniveauet er for lavt, så de skal opgive meget mod at få noget mere spilletid. På den måde kan FCM lettere handle i Dortmund mens vi skal finde dem i lidt mindre klubber eller som med Arnstad og Badji i Belgien. Jeg tror dog også at det er endnu et sted hvor flere europæiske kampe kan hjælpe.

Der er helt sikkert muligheder, men vores problem ift fx FCM er måske at lønningsniveauet er for lavt, så de skal opgive meget mod at få noget mere spilletid. På den måde kan FCM lettere handle i Dortmund mens vi skal finde dem i lidt mindre klubber eller som med Arnstad og Badji i Belgien. Jeg tror dog også at det er endnu et sted hvor flere europæiske kampe kan hjælpe.
Det hjælper nok også, at spilleren kender Tullberg fra Dortmund.

Det hjælper nok også, at spilleren kender Tullberg fra Dortmund.
Ja, man kan sige at det lidt svarer til vores fordel da vi hentede Arnstad. Vi havde måske stadig ikke med lidt ekstra personlig forbindelse kunnet hente en spillet i Dortmund (der er selvfølgelig altid undtagelser, det kommer også an på alder og niveau osv) og på daværende tidspunkt tror jeg heller ikke vi havde kunnet hente Arnstad. Badji blev ikke et projekt der lykkedes, men måske kan vi hente en der er bedre nu i fx Belgien eller på et lidt højere niveau.

Ham her i Dortmund ville også være en ny rekordhandel i overgangssum, så vores muligheder bliver selvfølgelig også bedre hvis vi kan betale noget mere og vi må vel også kunne lægge 20 mio+ nu for den rette spiller.

Latest posts

Back