Transfervindue Sommer 2026
hapsen
Experienced member
I forhold til MA så tror jeg det er en mulighed som opstod og som CV handlede påFair pointe, at det selvfølgelig har krævet midler at købe dem fri.
På en måde kan man spørge, om det virkelig var prioritet at købe MA fri nu, når det ikke r den position, der er mest kritisk. Kun ved salg af KA.
Jeg har faktisk ikke nogen forventninger selv. Men tænker, at der fra omverdenen vil være kæmpe forventninger fordi, at man “har ventet på den helt rigtige”, og forventningerne til kvalitet går op for hver dag, der går pga offeromkostningen i manglen på angriber i de første vigtige kampe.
Lad mig være kynisk og indvende, at erfaring ikke er lig med dygtighed.
Men som andre - kan ikke lige huske hvem - var inde på, så er der pt forskellige syn på situationen. Vi ved ikke, hvem der får ret - men vi håber alle, at det bliver dem, der har mest tillid til CV og vores nuværende trup til Lech kampene og sæsonstarten.
Hvis vi taber alle dobbeltopgør, men får en stærk angriber og HCB, er vi så glade? Det er min største bekymring lige nu - men jeg håber jo, at det ender anderledes. Og mit 7-tal til CV er jo i skrivende stund.
Jeg er meget positiv
I et scenarie med gruppespil og evt Arnstadt salg, så ser CV proaktiv ud
I et scenario uden gruppespil og Arnstadt salg ser det lettere dumt ud.
Jeg tænker det første scenarie er realistisk.
På HCB
Kunne jeg virkelig godt tænke mig at prøve Andersen, jeg har et positivt bias i forhold til vores egne drenge, jeg synes jeg ser en habil defensiv spiller men også en spiller som mangler pondus offensivt, hvilket wingbacken kræver.
Ellers er jeg med på vognen med en 9er enten bevist kvalitet eller en godt med potentiale a la Arnstadt som angriber, den sidste case skal vi nok vente lidt på.
Jeg er egentlig relativ tryg
Jeg kendte Ingen af de skandinaviske spillere inden de kom til(havde hørt om Solbakken via farmand)