New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 519K
Det er i hvert fald et andet niveau end hvor vi handler, men det er jo også bare udtryk for den økonomiske forskel. Sådan en spiller får sikkert en del mere i løn end nogen i AGF’s trup, men hvis vi skal håbe på at de brænder sammen økonomisk skal de jo også have brugt nogle penge og så skal det bare ikke lige være det, der får dem i et europæisk gruppespil. En spiller der scorer mange mål kan også løfte meget andet, men der er trods alt heller ikke meget salgspotentiale her.
Enig.
Han er sikkert en god, og det Bundesliga jeg har set, har han set udmærket ud, når han har spillet for bl.a. Augsburg.
Men som du skriver, er han ganske givet dyr. Og han er en udpræget her-og-nu spiller. Det kan være fint, men salgspontentialet er ikke så stort, og man risikerer formnedgang på et tidspunkt.

En oplagt kandidat til Årets Penistransfer sammen med Youssoufa Moukoko og Martin Erlic.

Kroaten er nok stadig min personlige favorit til titlen, da han kun er 27 år, men det er en smagssag. Der kan naturligvis komme flere kandidater til.
Synes nu også Kotarski er med på listen. Han er altså kun 25 år, og han kan dén del af målmandsspillet der er sværest, altså være god med fødderne.

Jeg havde forestillet mig, at grunden til at de ikke ville nedjustere forventningerne til årets resultat, hvis de ryger ud af Europa, var at de så ville drosle ret markant ned og finde de tabte 50 mio. i besparelser. Men det rimer ikke så godt på, at de nu henter en angriber, som vel kommer til at belaste budgettet med 7-8 mio. om året (rent gæt).

Jeg kan ikke helt regne ud, hvordan de så kan balancere den store usikkerhed om de potentielt tabte 50 mio. kr.

Jeg havde forestillet mig, at grunden til at de ikke ville nedjustere forventningerne til årets resultat, hvis de ryger ud af Europa, var at de så ville drosle ret markant ned og finde de tabte 50 mio. i besparelser. Men det rimer ikke så godt på, at de nu henter en angriber, som vel kommer til at belaste budgettet med 7-8 mio. om året (rent gæt).

Jeg kan ikke helt regne ud, hvordan de så kan balancere den store usikkerhed om de potentielt tabte 50 mio. kr.
Måske har GFH indikeret at de i så fald vil dække underskuddet. Jeg tror ikke over 2 kampe de kan vinde samlet over Strasbourg.

Det kan de fordi det har 0 konsekvenser for dem at kører med gigant minus år efter år.

De skævvrider ligaen når de kan handle som de gør uden at have pengene. Lige som de klubber i divisionerne som kører med gigant minus hele tiden uden konsekvens. Det er utroligt man ikke kan gøre noget ved den måde at føre "forretning" på.

Det kan de fordi det har 0 konsekvenser for dem at kører med gigant minus år efter år.

De skævvrider ligaen når de kan handle som de gør uden at have pengene. Lige som de klubber i divisionerne som kører med gigant minus hele tiden uden konsekvens. Det er utroligt man ikke kan gøre noget ved den måde at føre "forretning" på.
Der skal vel noget FFP til.

De skulle gerne ryge ud af Europa, men økonomisk betyder det bare at de tager et større underskud og måske låner nogle flere penge. Det er umuligt at konkurrere med, man må bare håbe at Blackrock bliver trætte af det på et tidspunkt og lader dem stå tilbage med en stor gæld.

Men de tager jo netop ikke et større overskud. De har kommunikeret, at et exit ikke vil ændre forventningerne til årets resultat. Så de skal jo finde de 50 mio i enten flere indtægter eller færre udgifter.
Er det ikke noget nyt ift tidligere år? Men i så fald kan man sige de ikke skal ud og finde 50 mio, de er allerede fundet i budgettet selvom det er noget med et lån eller at tære på egenkapitalen. Det er da mere realistisk på den måde, men store spillersalg er vel stadig indregnet?

Uanset at de siger at de ikke har regnet med indtægt fra et gruppespil så vil det heller ikke overraske hvis underskuddet bliver større end meldt ud hvis de ikke kommer med. De er ikke just kendt for at regne konservativt med deres forventede indtægter.

Er det ikke noget nyt ift tidligere år? Men i så fald kan man sige de ikke skal ud og finde 50 mio, de er allerede fundet i budgettet selvom det er noget med et lån eller at tære på egenkapitalen. Det er da mere realistisk på den måde, men store spillersalg er vel stadig indregnet?

Uanset at de siger at de ikke har regnet med indtægt fra et gruppespil så vil det heller ikke overraske hvis underskuddet bliver større end meldt ud hvis de ikke kommer med. De er ikke just kendt for at regne konservativt med deres forventede indtægter.
De har faktisk indregnet gruppespillet i deres forventninger. Det nye var bare, at det åbenbart ikke får indflydelse på resultatet, hvis de ikke kommer med.

Men det kan sagtens være fordi, de så ender med at sælge en profil eller to.

De har faktisk indregnet gruppespillet i deres forventninger. Det nye var bare, at det åbenbart ikke får indflydelse på resultatet, hvis de ikke kommer med.

Men det kan sagtens være fordi, de så ender med at sælge en profil eller to.
Jeg ved ikke helt om jeg synes det giver mening, det har jo indflydelse hvis det er indregnet og ikke sker, men ift underskudsgraden i sidste ende kan det gå op hvis det har nogle andre konsekvenser, dvs sikkert, som I nævner, flere spillersalg.

Ser lidt bold iaften, og slog over på Bodø/Glimt mod Sturm Graz, som er i fuld gang med at skille Sturm Graz ad og foran 2-0 inden for 10 min.,
også tænker I nok, "hvorfor ser du ikke dansk fodbold når FCK spiller?"

Jamen, det er 4 spillere i startopstillingen fordelt på de 2 hold, og der er 5 udskiftere med dansk pas på bænken i kampen i Norge.

FCK har 3 spillere med dansk pas i startopstillingen og 2 på bænken.

Konklusion: Skal man se danske spillere i aktion, skal man til Norge og se fodbold. Det er da pudsigt. :)

Latest posts

Back