New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 789
  • Views Views: Views 52K
Den store tribune-tråd

Altså, FCK har åbenbart ikke ræddi fået memoet om at få pengene retur når lokummet REELT brænder.....øøøøhhh... er raseret.
Det burde nogen altså fortælle dem!!!

Det er altså også håbløst, at det ikke går noget nemmere med den slags.

Som Bold kunne fortælle tirsdag morgen, har FC København - på grund af forsinkelser i hooliganpakken - ikke kunnet få udleveret overvågningsmateriale fra det seneste derby.

Et aber dabei, FCK også italesætter nu.

- Vi gør alt for at stille de ansvarlige til ansvar. Det har endnu ikke været muligt at modtage videomateriale fra opgøret, da de juridiske rammer om den nye lovpakke mangler den sidste afklaring. Dette bør dog falde på plads i nærmeste fremtid.

• Like
Reactions: Tom
Den blev oprindelig forsinket en måneds tid men skulle derfra være vedtaget.

Hvad mangler de juridisk - er det muligheden for at overføre materiale mellem klubberne? (datatilsynet).

Jeg troede forsinkelsen skyldtes at det juridiske ikke var på plads, men jeg kan se at de allerede har fjernet det mest vanvittige punkt, med at folk skulle kunne få en plet på straffeattesten for en fodboldkarantæne, uden at være for en dommer.
Det har jeg enten misset eller glemt var fjernet igen.

Det var et punkt Peter Hummelgaard mente var helt fint. Måske derfor han efterfølgende er gået lidt stille med at have arbejdet imod retsstaten.

Jeg troede forsinkelsen skyldtes at det juridiske ikke var på plads, men jeg kan se at de allerede har fjernet det mest vanvittige punkt, med at folk skulle kunne få en plet på straffeattesten for en fodboldkarantæne, uden at være for en dommer.
Det har jeg enten misset eller glemt var fjernet igen.

Det var et punkt Peter Hummelgaard mente var helt fint. Måske derfor han efterfølgende er gået lidt stille med at have arbejdet imod retsstaten.
Og nu er den lidt køligere og pragmatiske Wammen justitsminister - det hjælper måske også lidt på respekten for retsstaten og folks fundamentale retssikkerhed.

Jeg ved ikke, hvad fanden Hummelsgaard har fået tiden til at gå med på jurastudiet - men dét forslag kan ikke være noget, hans undervisere har inspireret til. Sikkert en triggerhappy embedsmand, der har fået ideen.

Latest posts

Back