Nyheder om andre klubber
Jeg har også haft dem deroppe længe af tilsvarende grunde. Når jeg kalder dem en ikke-klub må det selvfølgelig også være noget andet end andre og på sin vis værre. Der ligger jo andre ting i det overfor de fleste klubber man ikke er helt ligeglad med, noget historie, noget respekt og måske endda noget misundelse - de ting er der i hvert også flere der retter mod AGF - men ift FCN bliver man bare irriteret over at de er en FC-overbygning der heller ikke viser nogen interesse i at udvikle sig til en rigtig klub med alt det der følger med af håb og drømme og ambitioner om at blive bedre og vinde noget. I FCN er det en bonus og ikke virksomhedens grundlæggende formål. Det er på den måde også forståeligt at de har så få fans og de fleste ville formentlig fordufte hvis ikke resultaterne var gode, men det er interessant at der ud af det vokser en lille gruppe fans som så ønsker at FCN skal være en rigtig klub.Det er sjovt, hvordan de i min optik har bevæget sig helt til toppen af klubber jeg bryder mig mindst om, men det er fordi det intet har med rivalisering eller andet at gøre, det handler udelukkende om, at de slet ikke har en eksistensberettigelse, og jeg faktisk mener de dræner dansk fodbold for interesse med deres usle model.