Kunne starte mod SJE:
Hansen
Mølgaard, Tingager, Gratarson
Carstensen, Anderson, Knudsen, Emmery
Mccowatt, Sierra, Arnstad
Kunne starte i Europa:
Hedenstad
Røssler, Gretarsson, Kahl
Andersen, Solbakken, JJ, Kristiansson
Bech, Borgere, Arnstad
Jeg forstår til fulde dine drømme om Arnstad i angrebet.
Når man både ser på kampene og træningerne, er der helt fint med spil på banen, men når man kommer til den sidste trediedel, sker der ikke rigtigt mere.
Når man ser på de afgørende offensive spillere i sidste og denne sæson, er det tæt på de samme spillere, der er til rådighed. Ja, der er endda kommet ekstra spillere til som bl.a. Anderson og McCowatt, så reelt burde vi være minimum på niveau.
Men virkeligheden er, at Bech og Arnstad har været skygger af sig selv. Og det er hos de to, jeg tror hunden ligger begravet. Arnstad fremme har været den store forskel og åbenbart for begges evne til at score og gøre andre farligere.
Hvis en mere offensiv Mølgaard til højre og en McCowatt eller Anderson til venstre i front ikke gør en forskel mod SJF, bør det være slut med eksperimentet med Arnstad på midten. Det har ikke virket endnu, og det har kostet dyrt. At minusset ved at erstatte ham med Solbakken, Jønsson eller andre konstellationer er større end savnet af ham i front, tror jeg ikke på.
I mine øjne er forsvaret nu blevet stabiliseret fremadrettet i denne sæson. Nu handler det om at få udbytte af spilovertaget, så vi går fra at være det dårligste mesterhold til reelt at kunne true de nuværende tophold i de indbyrdes kampe. Med indkøbene til denne sæson er truppen blot blevet endnu mere skævvredet, når det gælder det offensive, men det kan vi jo ikke gøre noget ved før i næste transfervindue.
Og lad os så få en sikker sejr mandag på 3-0 ved at spille fremadrettet og blive ved med det i 90 +. KSDH.